شناسهٔ خبر: 12824 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس

وزیر راه وشهرسازی توانایی‌های فنی و اجرایی خود را ثابت کرده است

احمد شوهانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر راه و شهرسازی در دو سال گذشته توانایی های فنی و اجرایی خود را با توجه به سوابق مدیریتی متعدد، ثابت کرده است.

احمد شوهانی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: راه و شهرسازی از وزارتخانه هایی است که با حجم بسیار زیاد کار روبرو است و پس از ادغام وزارتخانه های مسکن و شهرسازی و راه و ترابری در دولت گذشته با ترافیک شدید مسئولیت در حوزه های مختلف روبرو است.

وی افزود: این وزارتخانه اکنون با مشکلات بسیاری برای اجرای پروژه های در دست اجرای خود مواجه است که به دلیل کاهش درآمدهای دولت در سال های اخیر برای اتمام طرح های زیربنایی به ویژه در حوزه راه در تنگنای مالی قرار دارد.

نماینده مردم ایلام، مهران، سیروان، چرداول، ایوان و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزیر راه و شهرسازی از نیروهای باسابقه و با تجربه این حوزه است و از لحاظ فنی و تخصصی نیز توانایی های خود را به اثبات رسانده است.

شوهانی ضمن مخالفت با طرح استیضاح ادامه داد: سئوال های نمایندگان استیضاح کننده ارتباط چندانی با توانایی های وزیر ندارد و مشکلات این وزارتخانه تنها به دلیل کمبود اعتبارات است.

وی یادآور شد: فعالیت های این وزارتخانه در استان ایلام نیز با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید رشد چشمگیری داشته و طرح های متعددی به ویژه در حوزه اربعین در این استان در حال اجرا است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با ابراز خوشبینی نسبت به رای منفی نمایندگان به استیضاح وزیر راه و شهرسازی گفت: عباس آخوندی وزیر ضعیفی نیست و امیدوارم با توان مضاعف مسئولیت خود را در این وزارتخانه ادامه دهد.

طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با ۱۳ امضا از سوی هیات رئیسه مجلس اعلام وصول شده و قرار است جلسه استیضاح امروز سه شنبه برگزار شود.

نظر شما