شناسهٔ خبر: 128247 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن سراوان

سراوان مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در سفر به شهرستان مرزی سراوان از نزدیک از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان استان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، عطااله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان به همراه معاونین مسکن و ساختمان و مهندسی و ساخت، روسای ادارات حراست، درآمد و هزینه های عملیاتی و واگذاری اراضی این اداره کل از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن سراوان در جنوب شرق این استان بازدید و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی این طرح ها قرار گرفت.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در حاشیه این بازدید از ساخت یک هزار و ۵۲۶ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان سراوان خبر داد و گفت: با توجه به تاکید دولت مبنی بر اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن با هدف خانه دار شدن اقشار کم درآمد جامعه، در گام نخست زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح مهم ملی در قالب ۲۰۰ هکتار در این شهرستان تامین شده است.

اکبری ابراز امیدواری کرد با تسریع در اتمام پروژه طرح نهضت ملی مسکن در سراوان همچون سایر شهرهای سیستان و بلوچستان در جهت خانه‌دار شدن متقاضیان واجد شرایط  گام موثری برداشته شود.