شناسهٔ خبر: 128252 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای:

نیروی انسانی مهم‌ترین سرمایه سازمان راهداری است/ ۱۳ هزار میلیارد تومان پروژه راهداری در کشور به بهره‌برداری رسید

افتتاح راهدارخانه مرکزی البرز رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با تاکید بر اینکه مهم‌ترین سرمایه سازمان راهداری نیروی انسانی است، گفت: تمام اقدامات انجام شده در این حوزه با تلاش خانواده راهداری و حمل و نقل جاده‌ای عملیاتی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، داریوش امانی، روز شنبه، ۱۳ اسفند در مراسم افتتاحیه ساختمان راهدارخانه مرکزی البرز ضمن تقدیر از تمامی همکاران حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان، اظهار کرد: قدردان زحمات همه همکاران البرزی به ویژه مدیریت این مجموعه که با تمرکز، پیگیری و تلاش مضاعف اقدامات اثرگذاری را تاکنون انجام داده‌اند، هستیم

وی با اشاره به اینکه ما در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در قالب برنامه‌های مدون، به دنبال رفع مشکلات همکاران هستیم، افزود: اولین مورد رفع دغدغه معیشت کارکنان است و تلاش داریم از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق این هدف استفاده کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه ما به دنبال رفع مشکلات مسکن همکاران هم در تمامی استان‌ها هستیم، اضافه کرد: بعضی استان‌ها مثل البرز در بحث مسکن خوب عمل کرده‌اند و به استان‌هایی که عقب هستند هم کمک می‌کنیم که این مشکلشان هرچه سریع‌تر رفع شود.

امانی همچنین درباره پروژه‌های اجرایی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای توضیح داد و گفت: در دهه فجر امسال ۱۳ هزار میلیارد تومان پروژه راهداری در کشور به بهره‌برداری رسید. امروز هم مهمان استان البرز برای افتتاح  ۳۵۰ پروژه اصلاح، ایمن‌سازی و رفع نقاط حادثه‌خیز کشور بودیم که پروژه کنارگذر پل فردیس یکی از این پروژه‌هاست.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در پایان با تاکید بر اینکه مهم‌ترین سرمایه سازمان راهداری نیروی انسانی است، گفت: تمام اقدامات انجام شده در این حوزه با تلاش خانواده راهداری و حمل و نقل جاده‌ای عملیاتی شده است و امیدوارم خداوند توفیق این خدمات صادقانه را نصیب همه ما کند.