شناسهٔ خبر: 128266 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در شهر جدید بینالود انجام شد؛

بازدید رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور از مدارس در حال ساخت

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با حضور در مدرسه حضرت زینب (س) محله اوارشک شهر جدید بینالود ضمن شرکت در جشن نیکوکاری از روند اجرایی پروژه دبستان حضرت زینب (س) که با مشارکت شرکت عمران شهر جدید بینالود، اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان رضوی و خیرین مدرسه ساز در حال احداث است بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)؛ در این مراسم که با حضور مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان رضوی، رییس جامعه خیرین مدرسه ساز استان، امام جمعه بخش احمد آباد، بخشدار، رییس آموزش و پرورش منطقه، عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید بینالود و جمعی از مسئولان و فرهنگیان و دانش آموزان برگزار شد، زنگ نیکوکاری نواخته شد.

ناصر قفلی  در جمع مسئولان و دانش آموزان گفت: امروز به همت خیرین مدرسه ساز بخشی از مشکلات زیرساختی آموزشی در کشور مرتفع شده است و فارغ از هر گونه هجمه دشمنان و مشکلات کشور، مردم نشان دادند که در عرصه مدرسه سازی پای کار هستند.

در این جلسه عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید بینالود ضمن ارائه گزارش کاملی از اقدامات شرکت عمران شهر جدید بینالود در زمینه مدرسه سازی گفت: مدرسه حضرت زینب (س) در قالب تفاهم نامه ای با اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس در حال احداث است که تعهدات شرکت عمران در حد سفت کاری بوده، که انجام و تحویل نوسازی شده است.

وی افزود: احداث یک باب مدرسه دیگر نیز در سایت مسکن مهر در قالب تفاهم نامه منعقده، تا مرحله اتمام سفت کاری توسط شرکت عمران، در حال انجام است که در حال حاضر در مرحله اجرای فونداسیون است.  

این مقام مسئول اذعان داشت با توجه به افزایش تعداد دانش آموزان شهروند و نیاز افزایش سرانه آموزشی، با هماهنگی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تفاهم نامه احداث ۲ باب مدرسه دیگر نیز امضا شده که به زودی شاهد شروع عملیات ساخت آن خواهیم بود.

در پایان مراسم از شرکت عمران شهر جدید بینالود به عنوان یکی از خیرین مدرسه ساز در استان خراسان رضوی تجلیل شد.