شناسهٔ خبر: 128290 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری جنوب استان خبر داد؛

خط کشی بیش هزار کیلومتر از راه‌های مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان

انجام 120 کیلومتر خط کشی در راه های جهرم بارس معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از خط کشی هزار و ۵۰ کیلومتر راه های مواصلاتی جنوب استان دربهمن ماه ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، علی بامری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در طول بهمن ماه سال جاری اقدامات مختلفی برای افزایش ایمنی محورهای مواصلاتی جنوب استان انجام گرفته است که می توان به خط کشی بیش از هزار کیلومتر از راه های ارتباطی جنوب استان اشاره کرد.

وی ادامه داد: در این راستا به منظور افزایش ایمنی راهها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بویژه در شب با دید محدود، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی، عملیات خط کشی راههای ارتباطی تحت پوشش به طور ویژه انجام شده است.

بامری به نصب ۱۹۲ مترمربع تابلو اطلاعاتی، رنگ آمیزی ۲۱۹۹ عدد پایه تابلو، نصب ۱۲۵۸ تابلو اخطاری،انتظامی و مسیر نمای جدید ، تعویض صفحه تابلو اخطاری و انتظامی فاقد بازتاب به تعداد ۱۸۵۰ عدد در محورهای مواصلاتی جنوب استان اشاره کرد و افزود: رنگ آمیزی ۱۶۰۰ مترمربع نیوجرسی ها و سایر حفاظ های بتنی ، رنگ آمیزی ۱۷۳۶ مترمربع سرعتکاه، بازسازی و تعمیر ۱۰۵ مترمربع تابلو اطلاعاتی در محورهای ارتباطی جنوب استان از سایر اقدامات انجام شده حوزه ایمنی و راهداری دربهمن ماه سال جاری بوده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان یادآور شد : با عنایت به تلاش های فراوان انجام پذیرفته این اداره کل سعی شده در هیچ یک از محورهای شریانی و اصلی جنوب استان مشکلی از بابت خط کشی مشاهده نشود و در زمان و موعد مقرر طبق برنامه ریزی مدون خط کشی محورها تجدید و بروز شود.