شناسهٔ خبر: 128316 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از سوی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان؛

آخرین وضعیت پروژه چهارخطه جاده دزفول – شوشتر تشریح شد

روکش آسفالت جاده دزفول شوشتر معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان آخرین اقدامات انجام شده برای چهارخطه دزفول – شوشتر را تشریح کرد و گفت: در حال رایزنی برای حل مشکل معارضان این طرح هستیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، رحمان بهرامی، معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار کرد: محور دزفول – شوشتر ۶۰ کیلومتر طول دارد که ۳۰ کیلومتر از این مسیر به صورت چهارخطه است و ۳۰ کیلومتر دیگر آن از سال ۱۳۹۹ در حال چهار خطه شدن است.

وی افزود: این پروژه در حال حاضر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از محل منابع ملی و ماده ۵۶ در حال تامین منابع است تا بتوانیم به سرعت آن را اجرایی کنیم.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به چالش‌های اجرای این پروژه گفت: این پروژه در دو قطعه ابتدایی خود و در حدود ۱۰ کیلومتر دارای معارض است که در حال پیگیری برای حل مشکلات آن هستیم تا معارضان این محور رفع و طرح به سرعت نهایی شود.

بهرامی با بیان اینکه در حال رایزنی برای حل مساله معارضان این طرح هستیم، عنوان کرد: مساله معارضان اراضی موردنیاز برای اجرای این طرح مهمترین چالش برای تکمیل پروژه است که البته در این زمینه با هماهنگی فرمانداری در حال حل مشکل هستیم.

وی افزود: در ۴ کیلومتر از مسیر همه ابنیه لازم اجرایی و تکمیل شده و در ۱۲ کیلومتر دیگر نیز پروژه با پیشرفت فیزیکی بالایی در حال اجرا است و تقریبا به مرحله روسازی رسیده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خاطرنشان کرد: در صورت تامین اعتبار در نیمه اول سال ۱۴۰۲ حدود ۱۰ کیلومتر از مسیر چهارخطه دزفول – شوشتر به بهره‌برداری خواهد رسید.