شناسهٔ خبر: 128342 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راهداری ملایر خبر داد:

اجرای طرح راهداری نوروزی در جاده های ملایر 

هاشم اسکندریان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ملابر رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر گفت: طرح راهداری نوروزی در این شهرستان در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان، اسکندریان با اشاره به آمادگی کامل راهداری ملایر برای استقبال از مسافران نوروزی افزود: ۴۰ نفر نیروی راهدار برای استقبال از مسافران نوروزی ۱۴۰۲ در اماده باش کامل هستند.

وی تاکید کرد: شهرستان ملایر با بیش از ۹۱۰ کیلومتر انواع راه اصلی،فرعی و روستایی به استقبال مسافران نوروزی ۱۴۰۲ می رود. 

اسکندریان تصریح کرد: از ابتدای اسفند ماه امسال اجرای طرح راهداری نوروزی در محورهای ملایر شامل خط کشی، لکه گیری و چاله گیری،شانه سازی و پاکسازی حریم راه، پاکسازی پارکینگ ها، شستشوی تابلو و علائم،رنگ آمیزی جدول و... آغاز شده است و همچنان تا پایان طرح نوروزی ادامه خواهد داشت. 

رئیس راهداری ملایر یادآور شد: به منظور رفاه حال مسافران نوروزی و انجام فریضه نماز، ۸ مجتمع خدماتی رفاهی با ۴ باب راهدارخانه آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند. 

اسکندریان ابراز داشت: هم اکنون عملیات ایمن سازی گردنه زاغه بطول ۳/۵ کیلومتر با نصب نیوجرسی به اتمام رسیده است و عملیات نصب نیوجرسی در محدوده روستای زمان آباد، نمازگاه و نازول در صورت تامین اعتبار ادامه خواهد داشت.  

او بیان کرد: از همه هموطنان گرامی خواهشمندیم سفرهای خود را مدیریت کنند و با استراحت کوتاه در مجتمع های خدماتی رفاهی و راهدارخانه ها، سفری ایمن و بدون حادثه برای خود،خانواده و سایر کاربران جاده ای به همراه داشته باشند.