شناسهٔ خبر: 128362 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی:

۸۰‌درصد کارهای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی توسط وزارت راه و شهرسازی انجام می‌شود

شورای فرهنگی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: در بحث ستاد تسهیلات خدمات سفر نوروز، ۸۰ درصد مسئولیت ها و کارهایی که انجام می شود توسط مجموعه ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی اورجعلی علیزاده؛ مدیرکل  راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی؛ در جلسه شورای فرهنگی ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در آذربایجان شرقی گفت: نقطه ای از کشورمان نیست که خدمات مجموعه وزارت راه و شهرسازی در آن قابل مشاهده نباشد، بنابراین روابط عمومی ها باید به عنوان دیده بان مجموعه نسبت به انعکاس کارهای انجام شده اقدام‌ کنند.

وی کار روابط عمومی را سخت و در عین حال شیرین دانست و افزود: در حوزه اطلاع رسانی نباید جزیره ای عمل کرد و باید هماهنگی کامل بین اعضا باشد و با حفظ وحدت، عملکرد وزارت راه و شهرسازی در استان به خوبی بیان شود.

در جلسه شورای فرهنگی ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در آذربایجان شرقی که به میزبانی روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در دهه فجر، تمهیدات مورد نظر برای ایام نوروز مورد بررسی قرار گرفت