شناسهٔ خبر: 128384 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره حمل و نقل مسافر جنوب استان اعلام کرد؛

جابه جایی بیش از ۲ میلیون مسافر در جنوب استان سیستان و بلوچستان

حمل ونقل مسافر رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از جابجایی دو میلیون و ۱۴۲ هزار و ۸۹۰ نفر مسافر از مبدأ جنوب استان از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، احسان کاظمیان اظهار داشت: از ابتدای سالجاری تا پایان بهمن ماه امسال دو میلیون و ۱۴۲ هزار و ۸۹۰ مسافر درون و برون استانی از طریق ۳۱۲ هزار و ۷۱۹ سفر توسط ناوگان حمل ونقل اتوبوس،مینی بوسی و سواری در جنوب استان انجام شده است.

وی ضمن تاکید بر ضرورت ایمنی در جابجایی مسافر،افزود : سیاست این اداره کل، حمل ایمن مسافران است و در این راستا نظارت مضاعفی بر نحوه عملکرد شرکت ها و ناوگان عمومی انجام می شود.

کاظمیان افزود: نسبت جا به جایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش و نسبت کل تعداد سفر ۵ درصد افزایش داشته است.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود را از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر و تاخیر در مبدا و حین سفر بین شهری را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد و در صورت لزوم در کمیسیون‌های مربوط به تخلف شرکتی، رانندگان یا مالک وسیله نقلیه رسیدگی شود.

لازم به ذکر است؛ بیش از ۸۷۰ راننده در بخش مسافری در جنوب استان فعالیت دارند.