شناسهٔ خبر: 128417 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی در خوزستان عنوان کرد:

آمادگی حوزه حمل و نقل خوزستان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی و راهیان نور

آمادگی حوزه حمل و نقل خوزستان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی و راهیان نور رییس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی در خوزستان از آمادگی استان به منظور ارائه خدمت مطلوب به میهمانان نوروزی و راهیان نور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، امید زمانی رییس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی در خوزستان با اشاره به برگزاری جلسه ستاد سفرهای نوروزی به صورت هماهنگ با همه استان‌های کشور اظهار کرد: در خوزستان با تعامل و همگرایی دستگاه‌های مرتبط با سفرهای نوروزی سعی داریم تا مقدمات سفری ایمن و راحت را برای هموطنان مهیا کنیم.

وی افزود: به منظور ارائه هرچه بهتر خدمات به مسافران در ایام نوروز قرارگاه رسانه‌ای تشکیل داده‌ایم تا بتوانیم به شکل صحیح، دقیق و منظم به مسافران نوروزی و و راهیان نور اخبار و اطلاعات حوزه وزارت راه و شهرسازی در خوزستان را اطلاع رسانی کنیم.

رییس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی در خوزستان گفت: با دستگاه‌های برگزارکننده سفرهای راهیان نور مثل سالیان گذشته هماهنگ هستیم تا خدمات سفر را ارائه کنیم و راهنمایی‌های لازم را انجام دهیم.

زمانی عنوان کرد: در مبادی ورودی استان، ترمینال هواپیمایی فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های قطار و پایانه‌های مسافربری بخش‌هایی در نظر گرفته شده است تا از طریق نرم‌افزارهای فضای مجازی نقشه راه‌های استان، اماکن دیدنی و جاذبه‌های گردشگری استان را معرفی کنیم.

وی افزود: همچنین از طریق این نرم‌افزارها اطلاع‌رسانی در خصوص شرایط آب و هوایی، ساعت پروازها و حرکت قطارها به صورت دقیق و آنلاین انجام خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی در خوزستان گفت: در بحث گردشگری در بنادر استان به ویژه بندر خرمشهر، بندر امام و آبادان تورهای گردشگری دریایی را پیش بینی کرده‌ایم.

زمانی عنوان کرد: با توجه به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان، تمهیداتی برای روزه‌داران اندیشیده شده و پذیرایی افطار در مراکز خدمات رفاهی بین راهی و نمازخانه‌ها از روزه‌داران نیز آماده و مهیا شده است.

وی با اشاره به اینکه حوزه وزارت راه و شهرسازی در خوزستان آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی و راهیان نور است، ادامه داد: همچنین با اصحاب رسانه هماهنگی شده است تا در صورت وقوع اتفاقات خاص در حوزه‌های راه، اطلاع‌رسانی‌های لازم توسط آن‌ها انجام شود.