شناسهٔ خبر: 128423 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛

امنیت و ایمنی دو روی سکه هستند

حمیدرضا سیدی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در همایش مدیران ستادی و فرودگاهی بر ضرورت هوشیاری بیش از پیش در فرودگاه‌های کشور تأکید کرد و از امنیت و ایمنی به عنوان دو روی یک سکه یاد کرد که می‌بایست در اولویت همه اقدامات قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حمیدرضا سیدی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در همایش مدیران ستادی و فرودگاهی بر ضرورت هوشیاری بیش از پیش در فرودگاه‌های کشور تأکید کرد و از امنیت و ایمنی به عنوان دو روی یک سکه یاد کرد که می‌بایست در اولویت همه اقدامات قرار گیرد.

صبح امروز آخرین همایش مدیران ستادی و فرودگاهی کشور در سال ۱۴۰۱ در تهران با حضور رئیس و اعضای هیئت مدیره، معاونین، مدیران کل ستادی و فرودگاهی در تهران آغاز به کار کرد.

 سیدی در این همایش با بیان این‌که دشمن، بی رحمانه از هر روزنه ای برای نفوذ استفاده می‌کند، گفت: فرودگاه‌ها باید هوشیار باشند و امنیت و ایمنی که دو روی یک سکه هستند را در اولویت همه اقدامات خود قرار دهند.

وی با اشاره به برف و یخبندان در زمستان امسال، گفت: با وجود برودت شدید هوا و مه گرفتگی در برخی استان‌ها، فعالیت‌های فرودگاهی به قوت همیشگی پیش رفت و مانع ارائه خدمات فرودگاهی به مسافران و پروازها نشد.

سیدی با اشاره به اجرای پروژه‌ها در فرودگاه‌ها و پیگیری برای اتمام آنها، اظهار امیدواری کرد؛ تا پایان فروردین ماه سال ۱۴۰۲ بودجه به فرودگاه‌های کشور ابلاغ می‌شود.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها سفرهای نوروزی و حج تمتع در سال ۱۴۰۲ دو را دو برنامه مهم در شرکت فرودگاه‌ها خواند و اظهار داشت: با توجه به دو برابر شدن ظرفیت حج تمتع نسبت به دوره قبل باید برنامه ریزی مناسبی برای این مقوله صورت گیرد.

وی ادامه داد: برای پروازهای نوروزی تدبیر کنید و چهره پایانه های مسافری در ایام نوروز متفاوت‌تر از گذشته باشد.

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بیش از ۴۰ جلسه برای آیین نامه استخدامی شرکت ترتیب داده شد و اکنون این آیین نامه نهایی شده و امیدواریم در یکی دو ماه آینده مصوب تا خواسته همکاران محقق شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛سیدی گفت: با توجه به آغاز سفرهای نوروزی و افزایش مسافرت های هوایی و حضور مسافران در ترمینال‌ها و احتمال تأخیر، شرکت‌های هواپیمایی می‌بایست برای تأخیرات پروازی پاسخگو باشند و البته با اختیاراتی که سازمان هواپیمایی به مدیران فرودگاه در این زمینه داده است، با قدرت عمل کنند.