شناسهٔ خبر: 12844 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

عضو کمسیون عمران در گفتگو با پایگاه خبری:

حضور آخوندی در مجلس فرصتی شد تا عملکرد خود را گزارش دهد/ اعتماد مجلس به آخوندی بیشتر شد

بازدید خسروی از پایگاه خبری نماینده مردم سمنان گفت: حضور دکتر آخوندی در مجلس فرصتی برای وزارت راه و شهرسازی شد تا حداقل بخشی از خدمات وعملکرد خود را به مردم و نمایندگان مجلس ارائه دهند.

علیرضا خسروی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی درباره‌ رای مجدد مجلس به وزیر راه و شهرسازی گفت: این استیضاح در یک فضای کاملا منطقی ایجاد شد و نمایندگان سوالات خود را در مجلس مطرح کردند.

وی ادامه داد: این استیضاح یک فرصتی برای وزارت راه و شهرسازی شد تا حداقل بخشی از خدمات خود را به مردم و نمایندگان مجلس ارائه بدهند.

عضو کمسیون عمران با بیان اینکه در این استیضاح حاشیه خاصی وجود نداشت گفت: هریک از نمایندگان سوالات خاص خود را مطرح کردند و یک سری حاشیه‌های جزئی وجود داشت که می‌توان از این موارد چشم پوشی کرد.

وی افزود: به نظر می‌رسد که نمایندگان پاسخ سوالات خود را از آقای آخوندی دریافت کرده‌اند و امیدواریم که کارهای وزارت راه وشهرسازی پیشرفت رو به رشدی داشته باشد و نواقص رفع شود.

خسروی درباره تعداد رای‌های آخوندی در مجلس گفت: آقای آخوندی یک سری راهکارهایی را که در سرعت بخشیدن به پروژه های راه وشهرسازی با توجه به شرایط بد اقتصادی و محدودیت‌های بودجه اعمال کرده بود توضیح داد. این موارد مطرح شده از سوی وزیر راه و شهرسازی باعث شد تا نمایندگان از اقدامات وزارت راه وشهرسازی بیشتر مطلع شوند و مجلس اعتماد بیشتر و محکم‌تری به وزیر راه و شهرسازی داشته باشد.

نماینده مردم سمنان در پاسخ به این سوال که عملکرد وزیر راه وشهرسازی با توجه به شرایط بد بودجه‌ای چگونه بوده است، گفت: با توجه به بودجه تخصیص یافته به وزارت راه وشهرسازی، این وزارتخانه با اعمال راهکارهایی توانست عملکرد قابل قبولی در شرایط بد اقتصادی داشته باشد.

نظر شما