شناسهٔ خبر: 12849 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهشتی، رئیس هیات نظارت انتخابات نظام مهندسی قم:

در صورت تخلف، هیات نظارت براساس مقررات اقدام خواهد کرد

محسن بهشتی محسن بهشتی مدیرکل راه و شهرسازی استان و رئیس هیات نظارت انتخابات نظام مهندسی استان قم اعلام کرد: اجرای عدالت، تحقق مشارکت حداکثری با رعایت اخلاق دینی- حرفه ای امکانپذیر است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم، در جلسه ای که با حضور هیات‌های نظارت و اجرایی هفتمین دوره انتخابات هیات‌مدیره سازمان نظام‌مهندسی استان قم برگزار شد، محسن بهشتی مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اعلام خبر الکترونیکی هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام‌مهندسی اظهار کرد: برای نخستین بار در کشور این دوره از انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود که امیدواریم افزایش دقت، تسریع در شمارش و... را در پی داشته باشد.

در این جلسه که نامزدهای هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی استان قم نیز حضور داشتند بهشتی ضمن تاکید بر پرهیز از تبلیغات علیه و یا له هر یک از نامزدها گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی، هیات‌نظارت انتخابات براساس اختیارات قانونی تفویض شده ،طبق ضوابط و مقررات اقدام خواهد‌کرد

رئیس هیات‌نظارت انتخابات نظام‌مهندسی استان قم تقید به اخلاق دینی و رعایت اصول حرفه‌ای را از لازمه‌های اجرای عدالت برشمرد و افزود: بی‌تردید مشارکت حداکثری اعضای سازمان نظام‌مهندسی در انتخابات منوط به اخلاقمداری نامزدها در تبلیغات انتخاباتی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در پایان ابراز امیدواری کرد: ان شاءالله هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام‌مهندسی استان قم و دیگر استان های کشور پربارتر از گذشته و با مشارکت حداکثری اعضاء و بدور از شائبه‌های سیاسی برگزار شد.

 هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی استان قم همزمان با سراسر کشور روز پنج شنبه ۱۶ مهرماه از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۷ عصر در سه حوزه انتخاباتی برگزار می شود./

نظر شما