شناسهٔ خبر: 128515 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران:

موفقیت امروز شرکت فرودگاه‌ها مرهون تلاش تمام کارکنان است

سیدی رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاهها معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران موفقیت کنونی این شرکت را مرهون تلاش تمام کارکنان در ستاد و فرودگاه‌های کشور دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حمیدرضا سیدی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران موفقیت کنونی این شرکت را مرهون تلاش تمام کارکنان در ستاد و فرودگاه‌های کشور دانست.

سیدی در مراسم جشن ولادت حضرت ولیعصر (عج) و نیمه شعبان که با حضور اعضای هیئت مدیره، معاونین، مدیران کل و کارکنان برگزار شد، اظهار کرد: یک ‌سال پر فراز و نشیب را تجربه کردیم و امیدواریم مورد رضایت خداوند و مردم قرار گرفته باشد.

معاون وزیر تصریح کرد: حوادث مختلف چون بیماری کرونا و اغتشاشات اخیر، با وجود ایجاد دلهره در جامعه، اما کارکنان صنعت هوانوردی به‌خصوص شرکت فرودگاه‌ها ذره ای در کار خود کاستی نداشتند و روزانه به هزاران مسافران و بیش از ۱۴۰۰ پرواز خدمات‌رسانی کردند.

سیدی گفت: مقام عالی وزارت در سخنان اخیر خود در همایش مدیران ستادی و فرودگاهی، عملکرد شرکت فرودگاه‌ها را مثبت ارزیابی کردند که بنده این موفقیت را مرهون زحمات تمامی همکاران در رده های مختلف می‌دانم.

وی با بیان اینکه مدیران شرکت نسبت به معیشت کارکنان دغدغه‌مند هستند، گفت: همواره در مناسبات مختلف سعی در خوشحال کردن همکاران داریم.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛در قسمتی از این مراسم حجت الاسلام باقی زاده امام جماعت و مسئول کانون فرهنگی هنری شرکت فرودگاه‌ها گفت: طبق فرمایش معصومین، هرروز باید برای فرج امام زمان دعا کنیم تا در کارهای خودمان نیز گشایش ایجاد شود.

گفتنی‌است در این مراسم که توسط کانون قرآن و عترت و با همکاری روابط عمومی و اداره رفاه برگزار شد، چند مرحله قرعه کشی انجام و تعدادی از کارکنان از معاون وزیر و اعضای هیأت مدیره جوایزی را دریافت کردند.