شناسهٔ خبر: 128516 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

حوزه جاده ای در هفته‌ای که گذشت؛

دستور وزیر راه و شهرسازی برای استفاده از تمام امکانات و خلاقیت برای سفری شاد و ایمن /بهره برداری از ۳۵۰ پروژه اصلاح و رفع نقاط پرحادثه در راه‌های کشور

جاده ای در هفته ای که گذشت دستور وزیر راه و شهرسازی برای استفاده از تمام امکانات و خلاقیت برای سفری شاد و ایمن و بهره برداری از ۳۵۰ پروژه اصلاح و رفع نقاط پرحادثه در راه‌های کشور از مهمترین اخبار حوزه جاده ای در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،‌ مهمترین اخبار حوزه جاده ای در هفته‌ای که گذشت به شرح زیر است:

دستور وزیر راه و شهرسازی برای استفاده از تمام امکانات و خلاقیت برای سفری شاد و ایمن 

وزیر راه و شهرسازی در جمع مدیران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، دستور داد که تمام تلاش، امکانات، خلاقیت و نوآوری خود را به کار گیرند تا در ایام نوروز مردم سفری شاد و ایمن داشته باشند.

سازمان اعضای کریدور شمال- جنوب تشکیل می‌شود 

مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و امور تشکل‌های وزارت راه و شهرسازی گفت:‌ سازمان اعضای کریدور شمال- جنوب با هدف افزایش ظرفیت‌های تجاری و بازطراحی این کریدور متناسب با نیازها و شرایط حمل و نقلی روز تشکیل می‌شود.

برپایی۱۰۰ ایستگاه استراحت و نشاط در مجتمع‌های بین‌راهی و راهدارخانه‌ها 

وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه یکصد ایستگاه استراحت و نشاط در مجتمع های بین‌راهی و راهدارخانه‌ها برای نوروز ۱۴۰۲ تدارک دیده شده است از برنامه تجهیز راهدارخانه‌ها به تجهیزات آتش‌نشانی خبر داد.

افتتاح ۲ قطعه از کریدور بزرگراهی نوار ساحلی جنوب در استان بوشهر 

با حضور وزیر راه و شهرسازی ۲ قطعه بزرگراهی استان بوشهر در کنگان و تنگستان که بخشی از کریدور بزرگراهی نوار ساحلی جنوب کشور است به بهره‌برداری رسید.

قطعه بزرگراهی کریدور نوار ساحلی جنوب در استان بوشهر ۱۴۰۳ به اتمام می‌رسد 

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه رفع نقاط حادثه خیز در ۸۸۰ منطقه کشور در برنامه وزارت راه و شهرسازی است از اتمام قطعه بزرگراهی کریدور نوار ساحلی جنوب در استان بوشهر برای سال ۱۴۰۳ خبر داد.

بهره برداری از ۳۵۰ پروژه اصلاح و رفع نقاط پرحادثه در راه‌های کشور

وزیر راه و شهرسازی خطاب به رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تاکید کرد: ۸۸۷ نقطه پرحادثه راه های کشور باید تا پایان دولت سیزدهم رفع شود و تمامی ارکان دولت برای رفع نقاط حادثه خیز شناسایی شده، آستین همت را بالا زده اند.