شناسهٔ خبر: 128517 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای اجرای طرح پویش همراهان سفر ایمن در استان:

پروژه بهسازی و پاک‌سازی محورهای مواصلاتی هرمزگان در چهار محور اصلی در اولویت قرار دارد

پروژه بهسازی و پاک‌سازی محورهای مواصلاتی هرمزگان در چهار محور اصلی روابط عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان از پروژه بهسازی و پاک‌سازی محور مواصلاتی هرمزگان با قید فوریت در انجام پروژه‌های عمرانی این اداره خبر داد.

به گزارش روابط عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان، مسعود مؤذن زاده، مدیر روابط عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان از پروژه بهسازی و پاک‌سازی محور مواصلاتی هرمزگان که با قید فوریت در اولویت پروژه‌های عمرانی این اداره قرارگرفته است، خبر داد.

مؤذن زاده در تشریح این عملیات، گفت: «با تلاش شبانه‌روزی راهداران، این پروژه در دست اقدام است که در این محورهای مواصلاتی هرمزگان به چهار دسته کلی تقسیم می شود. وی این محورها را محور بندرعباس بندر شهید رجایی، موقعیت پاسگاه شهید چغازردی، موقعیت پاسگاه شهید میرزایی و موقعیت پاسگاه فاریاب عنوان کرد».

مدیر روابط عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان ضمن ابراز امیدواری از اتمام به‌موقع پروژه‌ها، تصریح کرد: «تاکنون طرح بهسازی پاک‌سازی محورها صورت گرفته و از دیگر برنامه های راهداری در این پروژه، می‌توان به تعمیر و تعویض روشنایی محور مواصلاتی، پروژه رنگ‌آمیزی جداول، نصب علائم ایمنی، کاشت نهال و نصب تعمیر حفاظ‌های بتنی و آسفالت‌ریزی اشاره کرد».

مؤذن زاده در خصوص طرح پویش همراهان سفر ایمن گفت: «از اهداف این طرح مهم در استان، کمک به افزایش ایمنی در سفرهای نوروزی برای خودروهای استفاده‌کنندگان شخصی و حمل و نقل عمومی و ترغیب رانندگان به توقف وسایل نقلیه در طول سفر با هدف رفع خستگی و ناشی از رانندگی طولانی در محورهای اصلی و منتخب، ایجاد جاذبه‌های جاده‌ای و ترغیب مسافران به توقف در مسیر و کمک به آشنایی مسافران نوروزی با تمدن، فرهنگ و هنر ایران را از اهداف و برنامه های اصلی این پویش می‌توان عنوان کرد.