شناسهٔ خبر: 128532 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت اعیاد شعبانیه صورت گرفت:

تقدیر از همکاران جانباز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان

تقدیر گیلان طی مراسمی که در این اداره کل، برگزار شد از ۱۳ همکار جانباز با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گیلان), غلامعلی نیک فهم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ، گفت: امنیت و آسایش امروز جامعه ی ما مرهون خون شهدا و ایثارگریهای رزمندگان اسلام و فداکاریهای جانبازان سرافراز است. 

وی گفت: جانبازی، مدال افتخاری است که خداوند متعال این نعمت ارزشمند خویش را نصیب انسان‏های پاک و بی‏ آلایش خود می‏نماید؛ انسان‏هایی که از هستی و جان خویش در راه رضایت حق گذشته و در این راه، صبر و مقاومت می‏کنند.

 نیک فهم گفت: امروز وظیفه ی خطیر حفظ و حراست از دستاوردهای شهدا و جانبازان بر دوش یکایک ما مسئولین و همه ی آحاد مردم جامعه است.

وی با اشاره به اینکه اینکه ایثارگری راهداران و رانندگان حمل و نقل در جبهه‌های جنگ با ساخت صدها کیلومتر راه ، خاکریز ، پشتیبانی و جابجایی رزمندگان و مهمات ، کارنامه‌ای پر بار در دفاع مقدس بر جا گذاشته است افزود: وجود همکاران جانباز در این اداره کل ، مایه افتخار همه ما است و در این روز مبارک شایسته است از زحمات تمامی جانبازان در هر عرصه ای تقدیر و مقام و جایگاه آنان حفظ شود.

وی اظهار امیدواری کرد که با تجلیل شایسته از مقام شامخ شهدا و ایثارگران ضمن زنده نگهداشتن یاد و خاطره حماسه آفرینی های دوران دفاع مقدس، جامعه را از گزند توطئه ها و هجمه های فرهنگی مصون نگه داریم.

در پایان این‌مراسم لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود به همکاران جانباز اهدا شد.