شناسهٔ خبر: 128566 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

افتتاح بیست و نهمین مجتمع خدمات رفاهی بین راهی استان بوشهر

افتتاح بیست و نهمین مجتمع خدمات رفاهی بین راهی استان بوشهر مجتمع خدمات رفاهی بین راهی کارن استان بوشهر در جریان افتتاح ویدئوکنفرانسی مجتمع های بین راهی کشور به صورت تصویری با دستور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر) مجتمع خدمات رفاهی بین راهی کارن استان بوشهر در جریان افتتاح ویدئوکنفرانسی مجتمع های بین راهی کشور به صورت تصویری با دستور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: این بیست و نهمین مجتمع خدمات رفاهی بین راهی استان است که در محور اهرم- خورموج و نزدیکی روستای دمروبادان در جریان افتتاح این پروژه ها در سراسر کشور با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.

سید طالب لواسانی ادامه داد: این مجتمع خدمات بین راهی در زمینی به مساحت یک هکتار و سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی احداث شده و شامل جایگاه سوخت، نمازخانه، رستوران، سرویس های بهداشتی، سوپرمارکت و فضای سبز است.

لواسانی خاطرنشان کرد: آسفالت رمپ ورودی و خروجی و تابلوهای مسیر این مجتمع نیز توسط اداره کل راهداری استان با اعتبار ۶ میلیارد ریال اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه به طور متوسط در هر ۴۰ کیلومتر محورهای ارتباطی استان یک مجتمع خدمات بین راهی احداث شده، یادآور شد: اکنون ۱۹ مجتمع خدمات بین راهی در حال ساخت و ۱۴ مجتمع نیز در مرحله استعلامات است.

لواسانی یادآور شد: جذب حداکثری مسافران و کاربران جاده‌ای در مجتمع های بین راهی به منظور برخورداری از استراحت کوتاه مدت  و ارتقای ایمنی سفرهای جاده‌ای از جمله مزایای احداث این مجتمع ها است و تلاش می شود با نظارت و بازرسی مستمر از این اماکن زمینه تحقق آن فراهم شود.