شناسهٔ خبر: 128570 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خبر داد:

تعطیلی کارگاه‌های راهسازی استان بوشهر تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲

عبدالکریم اخترشناس مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای استان بوشهر گفت: براساس بخشنامه‌ سازمان مرکزی و در راستای سفر ایمن و روان کاربران جاده ای، همه کارگاههای راهسازی استان تا ۱۵ فروردین سال آینده تعطیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای استان بوشهر گفت: براساس بخشنامه‌ سازمان مرکزی و در راستای سفر ایمن و روان کاربران جاده ای، همه کارگاههای راهسازی استان تا ۱۵ فروردین سال آینده تعطیل شد.

اخترشناس با اشاره به اینکه این بخشنامه  برای تسهیل سفرهای نوروزی هموطنان صادر گردیده، ادامه داد: از امروز همه کارگاههای راهسازی استان تعطیل می‌شوند و عملیات ایمن‌سازی اطراف این کارگاه‌ها توسط پیمانکاران و نظارت دستگاه‌های مرتبط صورت می‌گیرد تا سفری ایمن و بدون حادثه برای هم استانی ها و دیگر هموطنان داشته باشیم.

اخترشناس تصریح کرد: از ابتدای اسفند ماه امسال اجرای طرح راهداری نوروزی در محورهای استان شامل خط کشی، لکه گیری و چاله گیری،شانه سازی و پاکسازی حریم راه، پاکسازی پارکینگ ها، شستشوی تابلو و علائم،رنگ آمیزی جدول و... آغاز شده است و همچنان تا پایان طرح نوروزی ادامه خواهد داشت.

اخترشناس خاطرنشان کرد: از ابتدای اسفند ماه امسال اجرای طرح راهداری نوروزی در محورهای استان شامل خط کشی، لکه گیری و چاله گیری،شانه سازی و پاکسازی حریم راه، پاکسازی پارکینگ ها، شستشوی تابلو و علائم،رنگ آمیزی جدول و... آغاز شده و همچنان تا پایان طرح نوروزی ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: به منظور رفاه حال مسافران نوروزی و انجام فریضه نماز، ۲۹ مجتمع خدماتی رفاهی با ۱۶ باب راهدارخانه در استان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.

وی در پایان با اشاره به تشدید نظارت بر فعالیت و نحوه خدمات دهی مجتمع های بین راهی استان گفت: هم استانی‌ها و مسافران نوروزی در صورت مشاهده تخلف در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی می‌توانند مراتب را از طریق سامانه ۱۴۱ و همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۱۴۱ انعکاس دهند.