شناسهٔ خبر: 128578 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط راه و شهرسازی آذربایجان شرقی انجام شد؛

شروع عملیات اجرایی پروژه اقدام ملی مسکن باغمیشه بعد از تعطیلی چندین ساله

گزارش پروژه باغمیشه تبریز با پیگیری شبانه روزی مدیریت و مجموعه همکاران راه و شهرسازی استان و مسئولان استانی پروژه مسکن ملی باغمیشه بعد از تعطیلی چندین ساله و چشم انتظاری ثبت نام کنندگان در این مجموعه عملیات اجرایی ساخت مسکن در این محل شروع شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان شرقی)؛ پروژه ای که از همان ابتدای شروع کار مدیریتی جزو دغدغه ها و برنامه کاری قرار گرفته و روزانه جلسات متعدد با ارگانها و نهادهای مختلف در قالب شورای مسکن استان برگزار شده و هماهنگی لازم بین دستگاهی فراهم و منجر به عملیاتی شدن پروژه شد .
در استان پروژه های مختلف و متعدد زیادی از گذشته بجا مانده که هر کدام نیازمند چندین سال تلاش برای رفع مشکلات و مغایرت های قانونی است و این اراده در مجموعه راه و شهرسازی وجود دارد جهت حل مشکلات بخاطر مردم و البته در راستای قوانین و مقررات اداری ، اگر بخواهم بیان چند مورد مهم را متذکر شوم که افراد و اشخاص درگیر در موضوع به مهم بودن حل این موارد اذعان نمایند .بترتیب عرض میکنم :

حل مشکل اعطای سند ساکنین کوی شبنم که ۲۵ سال پرونده های متعدد قضایی و تجمعات مختلف را بدنبال داشت و بیش از صد و پنجاه همشهری توانستند برای ساخت و ساز های خود سند اخذ نمایند.
مشکلات مسکن مهر سما اندیشه ، با وجود عدم اعتبار با درایت و مدیریت مدیر کل محترم با زیر بار تعهد رفتن امکان نصب انشعابات گاز و آب این مساکن مهر رو حل کردند 
آسفالت محوطه مسکن مهر کشکسرا 
و همچنین تلاش برای سیستمی نمودن خدمات اداری در جهت ارائه خدمت سریع و با دقت توسط کارشناسان و مدیران با برون سپاری خدمات و شناسایی گلوگاه های فساد و ارائه برنامه جهت رفع این گلوگاه ها 
امروزه می توان به جرات بیان داشت که هر چند شروع تازه ای از خدمت محقق شده که برای بنده حائز اهمیت است .
بالا رفتن انگیزه همکاران با عنایت به اینکه در جهت مزایا نسبت به گذشته بهتر و با عدالت در پرداخت ها این امر محقق شده است . 
عدالت در اجرای خدمت برای شهروندان که این امر هر چند تبعات تخریبی داخلی و خارجی را بدنبال دارد اما با توجه به این که در کار خود مطمئن هستیم با پشتکار تمام با رعایت قوانین و مقررات برای همه بطور یکسان خدمت ارایه شده و از سفارش پذیری و خارج از مقررات اموری صورت نمیگیرد . تنها موردی که باعث رنجش آحاد مردم میشود تفاوت در اجرای قانون بین اشخاص هست .
تابحال از طرف مسئولین حمایت از مجموعه صورت گرفته و امیدواریم همچنان حمایت و هدایت مسئولین و بخصوص مردم شریف را داشته باشیم تا بتوانیم در راه خدمت بهتر موفق عمل نماییم .