شناسهٔ خبر: 128616 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

محور فیروزآباد-جم بازگشایی شد

محور فیروزآباد-جم بازگشایی شد محور فیروز آباد - جم که از ابتدای بهمن سال جاری بدلیل انجام عملیات بهسازی مسدود گردیده بود ، صبح امروز با حضور معاون عمرانی استانداری فارس ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ، نماینده مردم شریف شهرستان های فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین و تنی چند از مسولان استانی و محلی بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (فارس)،  علیرضا راستیار در حاشیه بازگشایی محور ترانزیتی فیروز آباد_ جم گفت: عملیات اجرایی تثبیت ، روکش و لکه گیری این محور که بدلیل خرابی های زیاد ناشی از شرایط خاص جغرافیایی و تردد بالا از ابتدای بهمن ماه آغاز شده بود، پس از ۴۸ روز عملیات اجرایی فشرده به اتمام رسید و زیر بار ترافیک رفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس افزود : طول کل این محور ۱۲۰ کیلومتر است که عملیات اجرایی در ۳۲ کیلومتر از آن انجام شد.

راستیار خاطر نشان ساخت : بهسازی این محور با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان انجام شد که امیدواریم نتیجه آن افزایش ایمنی در تردد و رضایت کاربران جاده ای باشد.

این مقام مسول هدف از اجرای این پروژه را اصلاح رویه راه ، ارتقا ایمنی و افزایش سطح سرویس به کاربران جاده ای عنوان کرد و گفت : طول مدت اجرای این پروژه ۱۸ ماه بود که بدلیل حساسیت بالا و لزوم تسریع در کار، در مدت زمات ۴۸ روز به اتمام رسید.

راستیار در پایان گفت: اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان فارس ، از صبوری مردم شریف استان های فارس و بوشهر ، تمامی کاربران جاده ای و سایر ارگان ها و نهادهایی که در اجرای این عملیات اجرایی همکاری کردند کمال تقدیر و تشکر را دارد.