شناسهٔ خبر: 128636 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری ایلام:

۱۰۰ درصد اعتبارات هزینه ای راهداری استان ایلام محقق شد

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: ۱۰۰ درصد از اعتبارات هزینه ای راهداری در استان از محل اعتبارات استانی نیز تحقق یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(ایلام)؛ سیدزاهدین چشمه خاور بیان کرد: نظر به نگاه ویژه استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و با تلاش و پیگیری مستمر مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای در مرکز و استان تخصیص اعتبارات استانی راهداری و حمل ونقل جاده ای صد در صد محقق شد.

وی تاکید کرد: این مهم نوید بخش تغییرات عمده در بخش ایمنی، شامل علائم،خط کشی، نیوجرسی و روکش آسفالت پروژه های استانی و ملی است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای با بیان اینکه، طی سالهای اخیر این مهم کم سابقه بوده ،یادآور شد: در این راستا تخصیص اعتبارات ملی به ۱۵۰ درصد رسیده یعنی ۵۰ درصد بیش از مصوبات در قالب افزایش اعتبارات محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال هم اقدامات خوبی در بخش ایمنی انجام شده ادامه داد: نصب بیش از ۲۹ هزار تابلو و علائم اخطاری و انتظامی،خط کشی بیش از ۵ هزار کیلومتر از راههای ارتباطی استان، نصب بیش از ۲۲ کیلومتر نیوجرسی و عملیات آسفالت بیش از ۲۰۵ کیلومتر از راههای اصلی، فرعی و روستایی در استان انجام شده است.