شناسهٔ خبر: 128725 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

۳۳ طرح راهداری و راه روستایی در هرمزگان افتتاح شد

ببینید | سفر وزیر راه و شهرسازی به استان هرمزگان ۳۳ طرح راهداری و راه روستایی هرمزگان با اعتباری بیش از ۶ هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

‏به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  امروز با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، ۳۳ طرح راهداری و راه روستایی هرمزگان با اعتباری بالغ بر ۶ هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال، افتتاح شد.

این طرح‌ها شامل ۱۹ طرح روکش آسفالت و تعریض و بهسازی به طول ۲۲ کیلومتر و به ارزش پنج هزار و ۲۱۹ میلیارد ریال و ۱۴ طرح احداث راه روستایی به طول ۴۲ کیلومتر و به ارزش یکهزار و ۷۷۰ میلیارد ریال است.

روکش آسفالت محور بندرعباس - حاجی آباد و روکش آسفالت پلیمری محور بندرعباس - سیرجان به ارزش ۲۷۰ میلیارد ریال و تعریض و بهسازی محور جناح کهتوییه کمشک به ارزش ۴۸۰ میلیارد ریال، تعریض و بهسازی محور تنگ بستک چاه بنارد به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال، روکش آسفالت محور گوری کانی دوستکوه به ارزش ۷۵ میلیارد ریال، روکش آسفالت محور بندرلنگه - بستک به ارزش ۵۴۰ میلیارد ریال، روکش آسفالت محور تازیان بندرعباس به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال بخشی از این طرح‌هاست.

روکش آسفالت محور گچین به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال، روکش آسفالت محور درگهان لافت به ارزش ۷۵ میلیارد ریال، روکش آسفالت محور چاهبارد کنجی به ازش ۱۲۰ میلیارد ریال، روکش آسفالت راه روستایی شمیل به ارزش ۴۸ میلیارد ریال و روکش ماسه آسفالت مسیر فین به ارزش ۱۰۸ میلیارد ریال بخش دیگری از این طرح‌ها را شامل می‌شود.

 روکش آسفالت راه‌های روستایی شهرستان پارسیان به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال، تعریض و بهسازی محور میناب سندرک به ارزش ۶۰ میلیارد ریال، روکش آسفالت محور بندرعباس رودان کهنوج به ارزش ۱۴۰ میلیارد ریال، روکش آسفالت محور فاریاب زیارتعلی به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال و روکش آسفالت مسیر سیاهو احمدی با ارزش ۲۴۰ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های افتتاحی با حضور وزیر راه و شهرسازی است.

همچنین در این روز روکش آسفالت محور هشتبندی به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال و روکش آسفالت محور برنطین به ارزش ۹۹ میلیارد ریال هم به بهره‌برداری رسید و آسفالت ۱۴ طرح راه روستایی به طول ۴۲ کیلومتر به ارزش یکهزار و ۷۷۰ میلیارد ریال در شهرستان‌های حاجی آباد، قشم، بندرلنگه، میناب و بشاگرد انجام شد.

بنابر این گزارش طرح روکش آسفالت راه گچین یکی از محورهای پرتردد هرمزگان استان هرمزگان است که به نیابت از طرح‌های راهداری و راه روستایی این استان توسط وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید.