شناسهٔ خبر: 128762 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان مطرح کرد؛

برنامه‌ریزی برای اطلاع‌رسانی شایسته و فراگیر به مسافران نوروزی استان اصفهان در تمام شقوق حمل و نقل

حسن کحال زاده - اصفهان رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی گسترده و صحیح در ایام نوروز ۱۴۰۲ گفت: در شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان، برنامه‌ریزی برای اطلاع‌رسانی شایسته و فراگیر به مسافران نوروزی استان اصفهان در تمام شقوق حمل و نقل بعمل آمد.

حسن کحال‌زاده رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)؛ در خصوص اقدامات بعمل آمده برای استقبال از نوروز ۱۴۰۲ در حوزه اطلاع‌رسانی اظهار داشت: مطابق با تصمیمات اخذ شده در جلسات شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی، اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای پاسخگویی و آگاهی بخشی به مسافران و مردم عزیز استان در ایام نوروز بعمل آمده است.  

وی اذعان داشت: از جمله این اقدامات و برنامه‌ها تهیه بروشورهای اطلاع‌رسانی از (وضعیت جاده‌های استان، اعلام شماره تلفن‌های اضطراری و لازم و وضعیت اقلیمی و آب و هوایی) بوده که در ورودی شهرهای پرتردد توزیع می‌شود.  

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: در راستای معرفی رسالت راه و شهرسازی و تلاش‌های پرسنل خدوم ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان اصفهان بنرهای عملکردی بالاخص در خصوص وضعیت طرح نهضت ملی مسکن استان تهیه و آماده شده است.  

وی با بیان اینکه ایستگاه استراحت و نشاط با شعار سفر شاد، ایران آباد در برخی از نقاط بین‌راهی که از لحاظ ایمنی محدودیتی نداشته است تدارک دیده شده گفت: مطابق با برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده مقرر است میزخدمت در ایام تعطیلات جهت پاسخگویی به مردم عزیز و مسافران نوروزی برپا شود.  

کحال‌زاده اختصاص تلفن گویای ۳۶۶۹۸۰۰۰ در اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان جهت پاسخگویی در ایام نوروز را از دیگر اقدامات برشمرد و عنوان کرد: علاوه بر این مسافران عزیز نوروزی می‌توانند جهت آگاهی از وضعیت راه‌ها، محورهای دارای انسداد فصلی و محدودیت تردد و دریافت مسیر و مسافت بین شهرها با شماره ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند.  

وی با اشاره براهمیت فعالیت‌ها و تصمیمات شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان در راستای اطلاع رسانی شایسته به مسافران نوروزی از وضعیت تمام اقسام حمل و نقل گفت: اطلاع رسانی به موقع و دقیق به مسافران، نیازمند برنامه ریزی و تعامل مستمر همه اعضا این شورا و سایر کمیته‌های نوروزی در سطح استان است که به لطف خدا در استان اصفهان این تعامل به خوبی وجود دارد.  

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان عنوان کرد: در راستای اطلاع‌رسانی شایسته و فراگیر در خصوص مباحث مرتبط با حوزه‌های راه و شهرسازی به مسافران نوروزی، برنامه‌ریزی‌های لازم جهت بهره‌مندی از رسانه ملی، پورتال اداره‌کل و فضای مجازی بعمل آمده است.