شناسهٔ خبر: 128771 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف ارتقای جایگاه استان انجام شد؛

اعلام موافقت اصولی ۹۰ مجتمع رفاهی بین راهی در استان زنجان

راهداری زنجان رئیس اداره سرمایه گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان با اشاره به موافقت اصولی ۹۰ مجتمع خدماتی، رفاهی بین راهی اعلام کرد: ظرف ۳ماه آینده با بهره برداری از ۳ مجتمع(دارای ۹۰درصد پیشرفت) تعداد این مجتمع ها به ۳۰ عدد خواهد رسید.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی( استان زنجان)، حسن کلانتری رئیس اداره سرمایه‌گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اعلام خبر موافقت اصولی ۹۰ مجتمع خدماتی، رفاهی بین راهی عنوان کرد: هم‌اکنون ۲۷ مجتمع خدماتی رفاهی در حال بهره‌برداری است.

رئیس اداره سرمایه‌گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تصریح کرد: از ۲۰ مجتمع خدماتی رفاهی در حال ساخت، ۴ مجتمع با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ الی ۶۰ درصد، در سال آتی به بهره‌برداری می‌رسد که در راستای تحقق این هدف، سعی می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن با انجام استعلامات از دستگاه‌ها، مجوزها را صادر کنیم.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم جایگاه استان را از وضعیت موجود، به سطح مطلوب‌تر ارتقاع دهیم، عنوان کرد: در این راستا رتبه ۵ مجتمع‌های در حال استعلام و رتبه ۱۲ مجتمع‌های در حال ساخت را به دست آوردیم که با بهره‌برداری از ۳ مجتمع در حال ساخت دیگر، استان زنجان رتبه تک رقمی را کسب خواهد کرد.

رئیس اداره سرمایه‌گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، تعداد موافقت‌های اصولی مجتمع‌های خدماتی رفاهی را ۲ مورد عنوان کرد و گفت: استعلام چهار مورد دیگر نیز انجام شده و در مرحله موافقت اصولی قرار دارد.