شناسهٔ خبر: 128791 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

️معاون فنی و راه های روستایی اعلام کرد؛

️تردد ۱۶۴ میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

رحمت جلیلیان - معاون فنی استان کرمانشاه معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در یازده ماهه سال‌جاری ۱۶۴ میلیون و ۳۲۸ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه تردد داشته اند که نسبت به سال گذشته همین بازده زمانی، ۲۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه) رحمت جلیلیان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶۴ میلیون و ۳۲۸ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه تردد داشته اند که نسبت به سال گذشته با تردد ۱۳۷ میلیون و ۱۰۴ هزار خودرو شاهد افزایش ۲۰ درصدی تردد در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه هستیم.

وی گفت: در سال‌جاری ۲۴ میلیون و ۹۵۴ هزار خودرو سنگین در جاده های استان کرمانشاه تردد داشته اند که نسبت به سال گذشته با تردد ۲۱ میلیون و ۵۱۳ هزار خودرو سنگین افزایش ۱۶ درصدی داشته است.

جلیلیان افزود: ۱۳۹ میلیون و ۳۷۴ هزار تردد وسایل نقلیه سبک طی ۱۱ماهه سال‌جاری ثبت شده که نسبت به سال گذشته با تردد ۱۱۵ میلیون و ۵۹۱ هزار تردد، ۲۱ درصد افزایش داشته است.

معاون فنی و راه های روستایی گفت: بیشترین تردد در محور کرمانشاه به بیستون با تردد ۸ میلیون و ۵۰۸ هزار خودرو بوده است و کمترین تردد در محور سنقر و کلیایی به میان‌راهان با تردد ۷۵۷ هزار خودرو به ثبت رسیده است.

جلیلیان در پایان افزود: استان کرمانشاه دارای ۴۰ دوربین ثبت تخلفات، ۸۲ ترددشمار و ۵ سامانه توزین حین حرکت است.