شناسهٔ خبر: 128796 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ایمنی و حریم راههای اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان(شاهرود)تشریح کرد

عملکرد تجمیعی یکساله اداره ایمنی، ترافیک، مدیریت و حریم راه‌های اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان(شاهرود)

خط کشی محمد رضا جاجرمی رئیس اداره ایمنی و حریم راههای اداره کل راه و شهر سازی شرق استان سمنان(شاهرود) عملکرد یکساله اداره ایمنی ،ترافیک،مدیریت و حریم راهها اداره کل راه و شهر سازی شرق استان سمنان (شاهرود) تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  (شرق استان): محمد رضا جاجرمی رئیس اداره ایمنی و حریم راههای اداره کل راه و شهر سازی شرق استان سمنان(شاهرود) گفت :عملکرد تجمیعی یکساله اداره ایمنی،ترافیک ، مدیریت و حریم راهها اداره کل راه و شهر سازی شرق استان سمنان (شاهرود) به شرح زیر است:

-تجدید خط کشی  راهها به طول ۸۰۵ کیلومتر در محورهای موجود و جدید الاحداث در کل حوزه استحفاظی.

-نصب و تکمیل انواع تابلو ها و علائم ایمنی و ترافیکی از قبیل مسیرنما، خطرنمای پل، اخطاری انتظامی ، بال کبوتری به تعداد ۱۵۱۰ عدد در کل حوزه استحفاظی و تابلو های اطلاعاتی به تعداد ۴۵ عدد.

-تعمیر، ترمیم و نصب مجدد گاردریل های آسیب دیده در حوزه استحفاظی به طول ۱۱۰۰۰ متر در محل پرتگاهها و پل های دارای ریسک تصادف بالا .

تکمیل (تهیه و نصب) حفاظ ایمنی جدید در نواحی پل و پرتگاه و آبروهای پر خطر با استفاده از گاردریل دو موج پایه قوی به طول ۷۸۰۰متر در ۵۷ دستگاه پل و نقاط پرتگاهی مسیر.

-ایمن سازی سر حفاظ( با اولویت بالی شکل و مهار در زمین یا سرسپری ایمن تر) به تعداد ۸۳ عدد.

 - ارتقاء عملکرد و حفظ سیستم روشنائی راه موجود به طول ۳۵۰ کیلومتر.

-تهیه و نصب چراغهای چشمک زن به تعداد ۶۹ عدد در مقاطع دارای تصادف.

- ایمن سازی راه با تهیه و نصب استپ، بشکه ترافیکی، باتومی، چشم گربه ای، پرچم های رنگی و ... به تعداد ۱۰۶۰۰ عدد در مجموع راههای حوزه استحفاظی.

-اجرای شیب شیروانی به طول ۶۴۷ کیلومتر در طرفین محور.

- جابجایی و نصب نیوجرسی به طول ۱.۱ کیلومتر در محل پرتگاهها و نقاط دارای تصادف.

-انعقاد قرارداد های ایمنی انعقاد قرارداد در راستای اجرای نیل به اهداف و وظایف حوزه ی خدمتی و افزایش ایمنی با شرکت های مجرب و دارای کادر فنی و تجهیزات توانمند به مبلغ بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال. -برگزاری منظم جلسات کمیسیون ماده ۳ ، ثبت و بررسی و صدور ۳۱ مورد مجوز عبور در حاشیه راه طبق مقررات، شناسائی تخلفات حریم و اخطار و پیگیری تخلفات حریم به تعداد ۵۸ مورد.