شناسهٔ خبر: 128859 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۳۲ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در سیستان و بلوچستان آماده ارائه خدمات به مسافرین نوروزی 

مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: ۳۲ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان آماده پذیرایی از مسافرین نوروزی هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد اظهار داشت:ارتقاء سطح ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای و مسافران برای ارتقای ایمنی تردد در جاده‌ها در دستور کار این اداره کل قرار دارد و در این زمینه موارد نظارت مستمر بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی، اماکن بین راهی انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه در این بازدیدها وضعیت نمازخانه‌ها، رستوران، سرویس‌های بهداشتی، فروشگاه، راه دسترسی، فضاسازی مناسب، نظافت عمومی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی مورد بررسی قرار می‌گیرد ادامه داد:کارگروه نظارت متشکل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، شرکت نفت،بهداشت، ستاد اقامه نماز و نمایندگانی از استانداری می باشد که جهت ارائه خدمات مطلوب تر بازدیدها تشدید شده و در ایام نوروز بصورت متناوب انجام خواهد شد تا زمینه تأمین امنیت و رفاه حال مسافران و رانندگانی که برای استراحت به این مجتمع ها مراجعه می کنند فراهم شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: از همه هموطنان خواهشمندیم تا با مدیریت سفرهای خود و استراحت کوتاه در مجتمع های خدماتی رفاهی و راهدارخانه ها، سفری ایمن و بدون حادثه برای خود، خانواده و سایر کاربران جاده ای به همراه داشته باشند.

کرد یادآور شد: هم استانی‌ها و مسافران نوروزی در صورت مشاهده تخلف در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی می‌توانند مراتب را از طریق سامانه ۱۴۱ و همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۱۴۱ انعکاس دهند.