شناسهٔ خبر: 128880 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی خبرداد؛

برگزاری جلسه هم اندیشی و بررسی درخواستهای انبوه سازان فعال در طرح نهضت ملی مسکن و بازدید ازسایت زعفرانیه شهر بیرجند

نهضت ملی مسکن انبوه سازان بیرجند جلسه هم اندیشی و بررسی درخواستهای انبوه سازان فعال در طرح نهضت ملی مسکن و بازدید از این پروژه ها بمنظور بررسی آخرین وضعیت عملیات اجرایی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان جنوبی)صبح امروز جلسه هم اندیشی پیرامون پروژه انبوه سازان طرح نهضت ملی مسکن استان باحضور معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان جنوبی،مدیرکل راه و شهرسازی استان، انبوه سازان و ناظرین در محل سایت نهضت ملی مسکن زعفرانیه شهر بیرجند برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی دراین جلسه ضمن قدردانی از فعالیت مطلوب انبوه سازان در پروژه نهضت ملی مسکن شهر بیرجند بیان داشت:درسایت زعفرانیه شهر بیرجند ۲۰۷۲ واحد در دست احداث است و باتوجه به اینکه مدت زمان زیادی از آغاز عملیات اجرایی نگذشته درحال حاضر ۶۰ واحد به مرحله سفت کاری رسیده است.

وحید داعی افزود: با توجه به سرعت ساخت واحدها این قابلیت وجود دارد که طی سه روز ۲ واحد مسکونی به مرحله اتمام سفت کاری برسد که طبق برنامه ریزی صورت گرفته در تلاش هستیم تا پایان خرداد ۱۴۰۲ عملیات اجرایی ۵۰۰ واحد پایان یابد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه ها سه ضلع ناظرین،مشاورین و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را درکنار خود داشته که بر روند اجرایی کار نظارت جدی دارندتصریح کرد: در این جلسه درخواست‌های انبوه سازان فعال در این سایت مطرح و مورد بررسی و اتخاذ تصمیم قرار گرفت و در ادامه باهمراهی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از پروژه های درحال ساخت بازدید بعمل آمد.