شناسهٔ خبر: 128887 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

نصب ۱۵ هزار تابلو علائم غیرقابل بازیافت در محورهای بوشهر

معاون راهداری  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  بوشهر معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر از نصب ۱۵ هزار عدد تابلو علائم کامپوزیتی غیرقابل بازیافت در محورهای استان خبر داد و گفت: مردم در صورت مشاهده سرقت و یا تخریب تابلوها، موارد را به سامانه ۱۴۱ گزارش کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر) حمیدرضا حیدری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر از نصب ۱۵ هزار عدد تابلو علائم کامپوزیتی غیرقابل بازیافت در محورهای استان خبر داد و گفت: مردم در صورت مشاهده سرقت و یا تخریب تابلوها، موارد را به سامانه ۱۴۱ گزارش کنند.

حیدری ادامه داد: یکی از معضلات ما در جاده‌ها، سرقت تابلوها و علائم ترافیکی است که متأسفانه این معضل بروز حوادث ناگوار تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه برای مقابله با دست‌اندازی سارقان به تولید تابلوهای ترافیکی کامپوزیتی (پلاستیک فشرده) روی آوردیم، بیان کرد: با توجه به افزایش قیمت آهن‌آلات سرقت علائم ترافیکی به طعمه سارقان تبدیل شده که این اقدام علاوه بر تحمیل هزینه اضافه بر دوش راهداری، زمینه‌ساز بروز تصادف و بازی با جان مردم است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بوشهر از مردم و دهیاران روستاها خواست در صورت مشاهده تخریب تابلوهای ترافیکی در سطح راه‌ها و جاده‌ها، موارد را به سامانه ۱۴۱ گزارش کنند.