شناسهٔ خبر: 128959 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

یازدهمین جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان شمالی برگزار شد

شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان شمالی مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری یازدهمین جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان همزمان با جلسه ویدئو کنفرانس ستاد سفرهای نوروزی ۱۴۰۲ کشور به ریاست معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی و با حضور مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان و سایر مدیران کل مجموعه های وزارت راه و شهرسازی در استان با موضوع بررسی آخرین عملکرد اعضای ستاد در خصوص تمهیدات و برنامه های نوروزی در محل سالن جلسات این اداره کل امروز دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ برگزار شد.

در این جلسه قاسم قاسمی، مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان شمالی در خصوص آغاز سفرهای نوروزی با اعلام این خبر گفت: سفرها از ۲۴ اسفند شروع و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

وی ادامه داد: از تمام ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان خراسان شمالی درخواست میکنیم با تلاش و همکاری منسجم و هماهنگ خدمات بهتر که در شان و منزلت مسافران نوروزی است ارائه دهیم.

قاسمی در ادامه این جلسه خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۱ جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان جهت هماهنگی بیشتر بخش های حمل و نقل استان در ایام سفرهای نوروزی برگزار شده است و تا ۲۴ اسفند نیز این جلسات برگزار خواهد شد تا بتوانیم در ایام نوروز به مردم خدمات خیلی خوبی ارائه بدهیم.

قاسم قاسمی، مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان شمالی آخرین اقدامات و برنامه های استان را در خصوص سفرهای نوروزی ۱۴۰۲ ارائه کرد.

لازم به ذکر است در این جلسه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، مدیرکل هواشناسی استان، مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، نماینده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در استان، معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، معاون مهندسی و ساخت و دیگر روسا و کارشناسان مرتبط حضور داشتند.