شناسهٔ خبر: 128967 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛

شهدای شرکت فرودگاه‌ها چراغ راه ما هستند

حمیدرضا سیدی، سرپرست شرکت فرودگاه‌ها معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در مراسم گرامیداشت روز شهید گفت: شهدای شرکت فرودگاه‌ها چراغ و روشنی‌بخش مسیر ما هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حمیدرضا سیدی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در مراسم گرامیداشت روز شهید گفت: شهدای شرکت فرودگاه‌ها چراغ و روشنی‌بخش مسیر ما هستند.

سیدی در این مراسم  که با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیران کل و مشاور امور ایثارگران برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم روزی که به دیدار شهدا خواهیم رفت، شرمنده آن‌ها نباشیم.

وی گفت: شهدای شرکت فرودگاه‌ها از روزهای آغازین انقلاب تا جنگ تحمیلی با از دست دادن جان عزیزشان، به چراغ راه ما تبدیل شدند.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صفویه که در سال ۱۴۰۱ به مقام شهادت نایل آمد، گفت: ایشان در ایام حیات نیز مصداق بارز یک شهید زنده بود و سرنوشتی جز شهادت را برای این دست انسان های بزرگ نمی توان تصور کرد.

سیدی با اشاره به حضور دو فرزند شهید در این مراسم گفت: آقای فرخی و خانم محسنی، به عنوان خانواده شهید به لحاظ اخلاق و کار حرفه ای الگوی مناسبی برای کارکنان شرکت فرودگاه‌ها هستند.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ در پایان این مراسم ضمن رونمایی از تصویر شهدای شرکت فرودگاه‌ها، از محسن فرخی و فرنوش محسنی به‌عنوان نمایندگان خانواده شهدا تجلیل به‌عمل آمد.