شناسهٔ خبر: 128975 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور فرماندهان پلیس راه و روسای راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ها برگزار گردید ؛

نشست مشترک راهداری و پلیس راه برای هماهنگی در اجرای طرح نوروزی

نشست مشترک راهداری و پلیس راه برای هماهنگی در اجرای طرح نوروزی نشست مشترک راهداری و پلیس راه به منظور افزایش تعامل و هماهنگی در اجرای هر چه بهتر طرح نوروزی ۱۴۰۲ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(فارس) ، علیرضا راستیار در این نشست گفت: خروجی ایننشست‌ ها و تعامل ها می بایست به نفع و در خدمت مردم باشد و خدمات رسانی به مردم را با کیفیت تر کند .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس افزود : استفاده از ظرفیت همه دستگاه های خدمات رسان جاده‌ ای و مرتبط بهترافیک برون شهری ضروری و در کاهش حوادث ترافیکی نیز بسیار مؤثر است.

راستیار در ادامه خاطر نشان ساخت: فرهنگ سازی و استفاده از ظرفیت سیستم های هوشمند حمل و نقل جاده ای درپیشگیری از حوادث ترافیکی بسیار مهم و اثر گذار است .

وی اظهار داشت: در حوزه راهداری اقدامات بسیاری از جمله اقدامات زود بازده و کم هزینه  برای افزایش ایمنی صورت پذیرفتهاست.

راستیار گفت: راه اندازی گشت های مشترک راهداری و پلیس در ایام نوروز بسیار حائز اهمیت می باشد و ضروری است اداراتشهرستان ها باتفاق پلیس راه با جدیت بیشتر برنامه ریزی های لازم را بعمل آورند ، چرا که حضور پلیس و راهداری در جاده ها دربرقراری تردد ایمن و روان بسیار مؤثر است .

در این نشست سید ابوذر حسینی دبیر شورای ترافیک استان فارس نیز گفت : لزوم هماهنگی و همکاری تمامی دستگاه های خدماترسان جاده ای و فرمانداری ها در ایام نوروز بیش از پیش احساس می شود.

دبیر شورای ترافیک استان فارس افزود : توقع ما حضور حداکثری در سطح جاده ها برای به حداقل رساندن حوادث ترافیکی است .

سرهنگ دهقانی فرمانده پلیس راه شمال استان فارس نیز در این نشست ضمن ارائه توصیه هایی به روسا و فرماندهان شهرستان هاگفت : توقع داریم با هماهنگی و تعاملاتی که شده و برنامه ریزی هایی که بعمل آمده شاهد کاهش حوادث ترافیکی در سطح راه هایاستان فارس باشیم .

بر اساس این گزارش در این نشست ، روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ها و فرماندهان پلیس راه شهرستان هاهر کدام به نقطه نظرات خود پرداختند .