شناسهٔ خبر: 129009 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای میاندوآب خبر داد:

بهسازی و آسفالت بیش از ۷۰ کیلومتر از راه های روستائی میاندوآب در سال جاری

IMG_20181111_101701.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای میاندوآب از بهسازی و آسفالت بیش از ۷۰ کیلومتر از راه های روستائی حوزه استحفاظی این شهرستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، علی سولدوزیان  رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای میاندوآب گفت: با توجه به عمر زیاد راه های روستائی در حوزه استحفاظی این شهرستان آسفالت و بهسازی آن مورد توجه اداره راهداری قرار دارد و تاکنون بیش از ۱۲۰ کیلومتر تیغ زنی و تسطیح شده اند و شانه سازی این محورها به طول ۸۱ کیلومتر انجام گرفته است.

سولدوزیان افزود: در ۱۱ ماه گذشته ۱۹ کیلومتر از محورهای مواصلاتی اصلی میاندواب هم روکش آسفالت شده است که در راستای افزایش ایمنی جاده و سطح آگاهی رانندگان بیش از ۳۲۵  کیلومتر از محور های مواصلاتی زیر بار خط کشی رفته اند.

وی خاطر نشان کرد: در راهداری زمستانی نیز ۳۲ نفر از همکاران راهداری با بهره گیری از ۱۴ دستگاه ماشین آلات سنگین برف روب و استفاده از ۱۶۹۰ تن شن توانستند از انسداد مسیر های مواصلاتی جلوگیری کنند

سولدوزیان اظهار کرد:در راستای افزایش آگاهی رانندگان ۵۳۰ مورد علائم ایمنی و تابلو در محور ها کارگذاری شده ۳۶۱ مورد گاردریل نیز نصب و یا تعمیر شده اند.