شناسهٔ خبر: 12902 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس هیات‌اجرایی بر هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان آذربایجان شرقی خبر داد:

فرآیند انتخابات نظام مهندسی استان مشکلی ندارد / احتمال تمدید مدت‌زمان انتخابات در استان آذربایجان‌شرقی

انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان تهران رئیس هیات‌اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان آذربایجان شرقی با اعلام ادامه روند انتخابات در استان از احتمال تمدید مدت زمان برگزاری در این استان خبر داد.

محمد‌اسماعیل اکبری رئیس هیات‌اجرایی استان آذربایجان‌شرقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در تشریح وضعیت هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان با اشاره به اینکه در جریان انتخابات هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی مشکلی وجود ندارد از ادامه روند انتخابات در این استان خبر داد  و گفت: با توجه به اینکه انتخابات در استان به خوبی پیش می‌رود و میزان استقبال نیز خوب است احتمال زمان تمدید وجود دارد.

رئیس هیات‌اجرایی انتخابات هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان آذربایجان غربی افزود: در استان آذربایجان شرقی مشکل قطعی سیستم وجود داشت و انتخابات با بیش از ۲ ساعت تاخیر در استان شروع شد که این مساله باعث حضور افراد زیادی در حوزه های اخذ رای شد.

اکبری روند برگزاری انتخابات را در استان خود مثبت ارزیابی کرد و گفت: در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و با توجه به تاخیر پیش آمده امکان مدت زمان انتخابات در روز جاری وجود دارد. /

نظر شما