شناسهٔ خبر: 12905 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان آذربایجان غربی:

تمدید ساعات برگزاری انتخابات در آذربایجان غربی/ مشکلات الکترونیکی رفع شده است

انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان تهران رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان آذربایجان غربی با اعلام ادامه روند انتخابات در استان از احتمال تمدید مدت زمان برگزاری در این استان خبر داد و انتخابات استان را پرشور خواند.

کاظم آشتاب رئیس هیات‌ اجرایی استان آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در تشریح وضعیت هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان با اشاره به اینکه در جریان انتخابات هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی مشکلات جزیی وجود داشت که رفع شده است گفت: انتخابات در استان آذربایجان غربی با بیش از ۳ ساعت تاخیر شروع شد که همین تاخیر باعث ازدحام جمیت در استان شد.

رئیس هیات اجرایی استان آذربایجان غربی افزود: با توجه به تاخیر پیش آمده در حوزه های استان امکان تمدید ساعات رای وجود دارد. همچنین مشکلاتی که در سیستم وجود دارد باعث کندی روند انتخابات شده است که امیدواریم این مشکلات جزیی نیز به زودی حل شود.

آشتاب در بیان امکان لغو انتخابات نظام مهندسی ساختمان در استان آذربایجان غربی تاکید کرد: مشکلات به گونه ای نیست که برگزاری انتخابات لغو شود و این رای گیری در استان ادامه خواهد یافت. /

نظر شما