شناسهٔ خبر: 129085 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ انجام شد؛

برگزاری آخرین جلسه شورای مدیران اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در سال ۱۴۰۱

جلسه شورای مدیران اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان جلسه شورای مدیران اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان جهت جمع بندی اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۱ و برنامه ریزی جهت تسریع در روند اجرای امور در سال ۱۴۰۲ برگزار و بر پیگیری برای رفع مشکلات مردمی در حوزه راه و شهرسازی تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ آخرین جلسه شورای مدیران اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با حضور علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، معاونین و روسای این اداره‌کل در سطح ستاد و شهرستان برگزار شد و در طی آن مدیران به ارائه گزارش عملکرد سال ۱۴۰۱ و بیان چالش‌ها، مسائل و مشکلات و نقاط ضعف و قوت در حوزه‌های مختلف پرداختند.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در ابتدا ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، پیشاپیش فرارسیدن عید باستانی نوروز را به خانواده بزرگ راه و شهرسازی و ملت شریف ایران تبریک عرض نمود و گفت: با نزدیک شدن به سال نو به ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن و مهمانی خداوند هم نزدیک می‌شویم، لذا تقارن ایام عید با این ایام پرفضیلت و رحمت الهی را به فال نیک گرفته و سالی سرشار از تندرستی، شادکامی، بهروزی و موفقیت را برای همگان مسالت دارم.  

وی پس از استماع مباحث مطرح و گزارشات ارائه شده، ضمن ارائه رهنمودها و دستورات لازم در راستای رفع چالش های موجود، بر سرعت بخشی به اجرای پروژه‌ها تاکید و سیاست‌ها و خط مشی کلی جهت پیشبرد امور در سال ۱۴۰۲ را تبیین کرد.  

قاری‌قرآن بر اجرای امور مطابق با قواعد و ضوابط کلی تاکید کرد و از مدیران حوزه‌های مختلف این اداره‌کل خواست تا با همت و تلاش مضاعف، در راستای رفع مشکلات مردمی در حوزه راه و شهرسازی گام بردارند و مباحث را با پیگیری، هماهنگی و همکاری میان مجموعه‌ها حل و فصل کنند.  

وی افزود: در قبال مسئولیتی که همه ما داریم موظف هستیم به مردم خدمت کنیم و برای رفع مشکلات آنان برنامه ریزی منسجم و منظم و تلاش موثر داشته باشیم.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: در تمامی حوزه‌های کاری، هماهنگی این اداره‌کل با ستاد وزارت راه و شهرسازی ضرورت دارد و از طرفی لازم است موارد هر حوزه با شهرستان‌ها نیز هماهنگ شود تا به این ترتیب تعهداتمان سهل تر قابلیت اجرا داشته باشد.  

وی با اشاره به از سرگیری سفرهای شهرستانی در سال ۱۴۰۲ به روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان تابعه توصیه کرد: صورتجلسات سفرهای پیشین را به دقت مورد بررسی و تا حصول نتیجه پیگیری نمایند و در صورت عدم امکان اجرا دلایل، مدارک و مستندات کافی در این رابطه تهیه تا مورد رسیدگی قرار داده شود.  

قاری‌قرآن نیروی انسانی را سرمایه اصلی هر دستگاه اجرایی برشمرد و گفت: با تمرکز در مسئولیت‌های ابلاغی و پرهیز از حاشیه‌ها کمک می‌شود تا دستگاه اجرایی در مسیر خود سریعتر و قوی‌تر رشد کند.  

وی خطاب به معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تلاش شود تا مبحث تحویل و تحول اراضی داخل و خارج از حریم در سال ۱۴۰۲ جمع بندی شود و تکلیف ما در خصوص اراضی شهرستان‌ها به صورت دقیق مشخص شود.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: ضروری است بانک اطلاعاتی کاملی در حوزه املاک و مسکن به تفکیک هر شهر تهیه شود. 

وی از معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خواست تا در سال ۱۴۰۲ ضمن تعریف الگوی نظارتی مشخص در حوزه شهرسازی برای تمامی شهرها، نظارتی قوی‌تر از قبل را برای شهرهای بزرگ استان در نظر قرار دهند.  

قاری‌قرآن برنامه‌های هر معاونت برای سال ۱۴۰۲ را ابلاغ و اظهار داشت: در سال ۱۴۰۱ علیرغم وجود فراز و نشیب‌های فراوان و کمبود منابع، حجم و تراکم کار بسیار بالا بود و کارکنان این اداره کل با عزم و اداره همیشگی توانستند خدمات ارزنده‌ای در مسیر تحقق اهداف سازمانی ارائه کنند.  

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های ازرشمند کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، ابراز امیدواری کرد تا با همت و تلاش کارکنان خدوم این مجموعه سال ۱۴۰۲ نیز با روحیه مضاعف و تلاش چشمگیر در مسیر خدمت رسانی و تحقق اهداف تعیین شده گام برداشته شود.