شناسهٔ خبر: 129115 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

با حضور ارگان‌های امنیتی،مدیران کل و مسئولین فرودگاهی و هوانوردی و با مشارکت شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی فعال؛

جلسه کمیته تسهیلات فرودگاهی مختص عملیات نوروز ۱۴۰۲ در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) برگزار شد

فرودگاه امام خمینی جلسه کمیته تسهیلات فرودگاهی با حضور هیئت مدیره ومعاون بهره برداری شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، ارگان‌های نظامی، انتظامی، امنیتی، کلیه مدیران کل و مسئولین فرودگاهی و هوانوردی و با مشارکت شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی فعال و مستقر در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی جلسه کمیته تسهیلات فرودگاهی با حضور ارگان‌های نظامی، انتظامی ، امنیتی ، کلیه مدیران کل و مسئولین فرودگاهی و هوانوردی و با مشارکت شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی فعال و مستقر در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه، علیرضا مجذوبی عضو هیئت مدیره و معاون بهره برداری فرودگاهی ضمن خیر مقدم به حضار  برنامه ها و اقدامات انجام شده برای نوروز ۱۴۰۲ را تشریح کرد . 

در ادامه مدیرکل عملیات فرودگاهی با طرح موضوعات مختلف عملیاتی و اخذ نقطه نظرات از حاضرین در جلسه نسبت به موضوع جلسه (عملیات نوروز۱۴۰۲) به بحث و تبادل نظر پرداختند. 

سپس ارگان‌های نظامی و انتظامی و امنیتی و شرکت های هواپیمایی با بیان دغدغه های موجود  موضوعاتی در راستای افزایش تسهیلات و سطح رضایت مندی و تسریع امور و ایجاد هماهنگی بیش از پیش اظهار کردند.

به گزارش دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین الملل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، در پایان مجذوبی، نسبت به حضور حداکثری و به موقع کلیه پرسنل همه قسمت‌ها و نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی در ایام نوروز ۱۴۰۲ و پاسخگو بودن به هنگام در ایام مذکور و رفع دغدغه های موجود در فاصله زمانی باقی مانده تا پایان سال ۱۴۰۱ تاکید و توصیه هایی را در  راستای  بهبود سطح کیفی و کمی خدمات ارائه کرد.