شناسهٔ خبر: 129126 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بوکان خبر داد:

تسطیح و تیغ زنی بیش از ۴۶ کیلومتر از محور های روستائی شهرستان بوکان

IMG_20181111_101802.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بوکان از تسطیح بالغ بر ۴۶ کیلومتر از راه های روستائی  این شهرستان طی سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، هاوری شمس اللهی با اعلام این خبر گفت: بهسازی راه های روستائی شهرستان بوکان با توجه به ازدیاد جمعیت در این مناطق در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان قرار گرفته است که در این راستا ۳.۵ کیلومتر از این راه ها نیز بهسازی و آسفالت شده اند.

وی افزود: در نقاط شهری و محور های اصلی این شهرستان نیز ۸۵ کیلومتر از راه ها خط کشی شده اند که تا پایان سال جاری نیز این مقدار به ۱۰۰ کیلومتر افزایش خواهد یافت.

شمس اللهی اضافه کرد: در راستای افزایش ایمنی حریم جاده نیز بیش از ۱۲ کیلومتر از محورهای این شهرستان رگلاژ و شانه سازی شده که در طول این محورها ۲۶۶ عدد گاردریل  نصب و بازسازی شده اند.

وی خاطر نشان کرد: در راهداری زمستانی نیز۳۰ نفر از همکاران با بهره گیری از ۱۵ ماشین آلات و استفاده از ۵۴۰۰ تن شن و ماسه از انسداد مسیر های منتهی به این شهرستان جلوگیری کردند.

وی یادآور شد: با توجه به آغاز فصل بهار و فرارسیدن عید نوروز تعداد ۲۲۷ عدد علائم ایمنی هشدار دهنده به منظور افزایش سطح آگاهی و ایمنی مسافرین نوروزی نصب شده است.