شناسهٔ خبر: 129166 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آخرین هماهنگی های راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان برای نوروزی ایمن

گلستان درحالی که تا پایان سال ۱۴۰۱ چندروزی بیشتر نمانده ، مدیرکل، معاونین و روسای ستادی و شهرستانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با تشکیل چهارمین جلسه شورای اداری، آخرین هماهنگی های درون سازمانی را برای نوروز امن کاربران جاده ای انجام دادند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، اجرای هرچه بهتر فعالیت های راهداری نوروزی اعم از استقرار گشت های راهداری و ترابری، امنیت مدیریت بحران در این ایام، تجهیز راهدارخانه ها و ماشین آلات راهداری ونظارت بر ساخت و سازها و همچنین اجرای طرح های پویش همراهان سفر ایمن و منفی ۱۰ کیلومتردر ساعت، از مهمترین محورهای جلسه بود.

در بخش حمل و نقل مسافران نیز ساماندهی، ایمنی و تامین رضایت خاطر مسافران از زمان و نحوه فعالیت ناوگان این بخش مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان نیز در این نشست با تقدیر از تلاش های یکساله انجام شده مجموعه و خداقوت به همکاران، از آنان خواست که پیگیر موضوعات تا حصول نتیجه باشند و کلیه امورات راهداری بویژه مورد نیاز نوروز و عقب ماندگی ها را جبران کنند.

عادل مصدقی در پایان این جلسه پس از بیان نیازهای موضوعی حوز ه های اداره کل آمادگی مجموعه را برای ایام نوروز و هرگونه شرایط جوی اعلام کرد.