شناسهٔ خبر: 129222 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته درختکاری صورت پذیرفت؛

کاشت نهال در اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجانرود

راهداری زنجان به مناسبت هفته درختکاری و به یاد شهدای 8سال دفاع مقدس امروز در اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان رود توسط مدیران و کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان نهال غرس شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی (استان زنجان)همزمان با روز درختکاری و هفته منابع طبیعی ظهر امروز(۲۵ اسفند ماه۱۴۰۱)باحضور مدیر کل راهداری،معاونت راهداری،کارشناس روابط عمومی اداره کل ودیگر مسوولین زنجان رود، به یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس در ادره راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان رود نهال کاشته شد.

جعفر قزوینیان مدیر کل راهداری با بیان اینکه هفته منابع طبیعی و درختکاری بهانه‌ای برای استمرار و تداوم درختکاری است، ادامه داد: لازم است همه افراد همان گونه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز عنوان کرده است،در این راستا اهتمام داشته باشند.

قزوینیان گفت: درختکاری را نباید به زمان خاصی موکول کنیم بلکه در تمام ایام سال می‌توان نسبت به انجام این سنت حسنه اقدام کرد.

وی در ادامه به ماهیت خشن کار راهداری اشاره کردو افزود:کاشت درخت در محوطه ادراه باعث تلطیف روحیه کارکنان و افزایش راندمان در کار می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان عنوان کرد: با توجه به اهمیت محیط زیست برای زندگی بهتر، ضرورت دارد با نگاه ویژه نسبت به این موضوع برای توسعه و حفاظت محیط زیست کاشت نهال در دیگر ادرات راهداری نیز، صورت گیرد.