به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمان)، احسان عراقی زاده خواستار گزارش این قبیل تخلفات شد و افزود: شهروندان در صورت بروز تخلف مراتب را از طریق تلفن گویای ۱۴۱ یا ارسال پیامک به شماره ۲۰۰۰۱۴۱ اطلاع دهند.
عراقی زاده اظهار کرد: تیمهای کارشناسی در ستاد حمل و نقل مسافر پایانه مسافربری آدینه کرمان و ادارات شهرستانی با رصد و پایش اطلاعات ارائه شده توسط سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل عمومی جادهای و تطبیق اطلاعات آن با سامانه صورت وضعیت برخط و شناسایی تخلفات و قصور احتمالی شرکتها و رانندگان در طول سفر، بر شدت نظارتهای خود افزودهاند.
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان ادامه داد: میزخدمت و پاسخگویی به درخواست های مردمی و رسیدگی به شکایات مسافران در سفر های نوروزی از هم اکنون در پایانه های مسافربری فعال شده اند و کارشناسان این اداره کل بطور مستمر در محل میز خدمت حضور دارند.
عراقی زاده تصریح کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی رانندگان یا شرکت های مسافربری، کمیسیون های ماده ۱۱ و ماده ۱۲ بصورت ویژه تشکیل و به تخلفات در همان محل رسیدگی می کنند.