شناسهٔ خبر: 129336 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در خراسان رضوی،

مدیر جدید دفتر شمال شرق مرکز تحقیقات راه، مسکن وشهرسازی معرفی شد

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی نیازهای علمی و پژوهشی استان خراسان رضوی در جلسه هم اندیشی مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی و سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی طرح و پیگیری و برنامه ریزی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، نیازهای علمی و پژوهشی استان خراسان رضوی در جلسه هم اندیشی سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی، طرح و پیگیری و برنامه ریزی و در ادامه این نشست، با ابلاغ سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی مدیر جدید دفتر شمال شرق این مرکز معرفی شد.

در حاشیه آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و سازمان عمران و نگهداری حرم مطهر رضوی، جلسه هم اندشی فی مابین سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به اتفاق هیئت همراه با مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی و تعدادی از مدیران و مشاوران این اداره کل به همراه عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی، عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد همچنین سرپرست دفتر منطقه ای شمال شرق مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در محل دفتر مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی، در شهر مقدس مشهد برگزار شد.

در این جلسه ابتدا مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی ضمن خیر مقدم، از همیت سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در عنایت به رفع نیازهای تحقیقاتی استان خراسان رضوی تشکر و قدردانی کرد.

یوسف زاده با طرح نیازهای مبرم پژوهشی استان خراسان رضوی به ویژه در خصوص مطالعات تکمیلی تدقیق حرائم گسل شهر مشهد، خواستار تسریع بیش از پیش در این زمینه شد.

سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ضمن ابراز خوشحالی از رویکرد دانش بنیان مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی، آمادگی کامل دفتر شمال شرق مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی را در جهت تسهیل و تسریع رفع نیازهای پژوهشی همچنین به حداقل رساندن مشکلات مطالعاتی استان های شمال شرق اعم از خراسان شمالی، جنوبی و رضوی به ویژه شهر مقدس مشهد به عنوان پایتخت معنوی کشور را یادآورشد.

حیدری ارائه خدمات متنوع علمی و پژوهشی از سوی دفاتر منطقه ای مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در استان های مختلف کشور را، ظرفیت مضاعفی در کنار توان تحقیقاتی و دانشگاهی هر استان، مفید و مؤثر ارزیابی نمود.

در این جلسه ضمن طرح، گفتگو و ارائه راهکارهای عملی درجهت رفع نیازهای تحقیقاتی استان خراسان رضوی و به ویژه شهر مقدس مشهد، ارتقا خدمات علمی و پژوهشی دفتر شمال شرق مرکز تحقیقات با دستور سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از یک سو و حمایت مضاعف مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی از دفتر شمال شرق از سوی دیگر، مورد تأکید طرفین قرار گرفت.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه هم اندیشی، مهندس سارا آتشی گلستان کارشناس معماری و شهرسازی، کارشناس ارشد معماری- انرژی و دانشجوی دکتری معماری با ابلاغ سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، به عنوان مدیر جدید دفتر شمال شرق مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی معارفه شد.