شناسهٔ خبر: 129415 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی:

خدمات فنی و مهندسی از سوی مرکز تحقیقات به حرم امام رضا(ع) ارایه می‌شود

حرم امام رضا (ع) سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری برای ارایه خدمات فنی و مهندسی به حرم امام رضا (ع) در چهار موضوع اکوستیک، پایش سلامت ابنیه و سازه، انرژی و حریق خبر داد.

محمدمهدی حیدری سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص جزئیات تفاهم‌نامه مرکز تحقیقات با آستان قدس رضوی توضیح داد: پیرو اعلام نیاز شرکت عمران آستان قدس رضوی در خصوص ارایه خدمات فنی و مهندسی از سوی مرکز تحقیقات در حوزه‌های آکوستیک، انرژی، حریق و پایش سلامت سازه، سفر به خراسان رضوی انجام و طی آن تفاهم‌نامه همکاری برای موضوعات اعلام شده منعقد شد.

سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با تاکید بر اینکه ارایه خدمات فنی و مهندسی از سوی مرکز تحقیقات به حرم امام رضا(ع) ارایه خواهد شد از اعلام آمادگی مرکز تحقیقات به عنوان نماینده وزارت راه و شهرسازی برای ارایه خدمت در حوزه فنی و مهندسی حرم امام رضا (ع) خبر داد.

حیدری گفت: به دنبال امضای تفاهم‌نامه نخستین فعالیت مرکز در خصوص اجرای تفاهم در حوزه ارایه خدمات فنی و مهندسی در حوزه آکوستیک در حال انجام و قراردادها تنظیم شده است.

وی موضوع دومی که بعد از آکوستیک در حوزه ارایه خدمات فنی و مهندسی به حرم امام رضا (ع) اجرایی خواهد شد را پایش سلامت ابنیه و سازه‌ها عنوان کرد و افزود: موضوع‌های انرژی و حریق نیز نیز از جمله موضوع‌هایی هستند که در مراحل بعدی مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت.