شناسهٔ خبر: 129434 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خبر داد؛

ارتقاء سطح ایمنی پروازها و بهسازی سطوح پروازی استان اصفهان

دکتر قاری قران اصفهان رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان از اقدامات بعمل آمده در راستای ارتقاء سطح ایمنی پروازها و بهسازی سطوح پروازی در آستانه نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

علیرضا قاری‌قرآن رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ در خصوص برنامه ریزی های بعمل آمده برای استقبال از مسافران در سفرهای هوایی اظهار داشت: براساس جلسات شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان برنامه ریزی لازم برای ارتقاء سطح ایمنی پروازها بعمل آمد.  

وی افزود: در حال حاضر سطح ایمنی پروازها با انجام عملیات وارسی پروازی سامانه‌های راداری و ناوبری فرودگاه توسط هواپیمای فلایت چک ارتقاء یافته و همچنین سطوح پروازی با انجام عملیات درزگیری بهسازی شده است.  

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به افزایش غرفه‌های فروش محصولات در ترمینال‌های پروازی اذعان داشت: هماهنگی و برنامه ریزی لازم برای نظارت بر قیمت اجناس و رعایت بهداشت بعمل آمده است.  

وی گفت: در راستای استقبال از این ایام محوطه‌های فرودگاهی زیباسازی و اقداماتی همچون بهسازی و روکش آسفالت معابر، خط کشی بلوارها، افزایش ظرفیت پارکینگ، رنگ آمیزی جدول‌ها و همچنین بهبود وضعیت روشنایی محوطه‌های فرودگاهی انجام پذیرفته است.