شناسهٔ خبر: 129499 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در آستانه سال جدید برقرار شد؛

افزایش پروازهای فرودگاه ارومیه به مقصد تهران

فرودگاه ارومیه در آستانه سال جدید پروازهای فرودگاه ارومیه به مقصد تهران افزایش یافت و در این راستا نخستین پرواز ماهان در فرودگاه ارومیه به زمین نشست. همچنین اقدامات استقبال از نوروز ۱۴۰۲ در این فرودگاه انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی شرکت هواپیمایی ماهان ۴پرواز در مسیر ارومیه- تهران و بالعکس در فرودگاه شهید باکری ارومیه برقرار کرد.

پروازهای فوق به‌صورت برنامه ای روزهای شنبه،دوشنبه،سه شنبه،پنج شنبه هر هفته ساعت ۱۳:۴۰ از تهران وارد فرودگاه ارومیه می شود و در ساعت ۱۴:۲۵ فرودگاه ارومیه را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

استقبال از نوروز

شایان ذکر است فرودگاه ارومیه برای خدمت رسانی مطلوب به مسافران نوروزی با اقداماتی چون برپایی میز خدمت در ترمینال فرودگاه و نظارت بر عملکرد نفرات مستقر در آن، نظارت بر قیمت‌های محصولات غرفه‌های فرودگاه، محوطه سازی و زیباسازی با رنگ آمیزی، جدولأ‌کشی به متراز ۷۵۰۰ متر و کاشت گل‌های فصلی، پاسخگویی مناسب مدیران ترمینال همراه با سعه صدر به مسافران و پیگیری امور آن‌ها در ایام نوروز، نصب بنرهای نوروزی با شعار سفر شاد ایران آباد در ترمینال و بیلبوردهای محوطه به استقبال سال ۱۴۰۲ می رود.