شناسهٔ خبر: 129507 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

توقف در ایستگاه‌های طرح پویش از تصادفات جاده‌ای پیشگیری می‌کند

گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از مسافران نوروزی خواست که برای جلوگیری از خستگی و خواب آلودگی و کاهش تصادفات و تلفات جاده ای در ایستگاههای طرح پویش همراهان سفر ایمن استان توقف داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)،عادل مصدقی روز یکشنبه در حاشیه بازدید معاون برنامه ریزی به همراه مدیرکل روابط عمومی سازمان و سرپرست مرکز مدیریت راههای کشور از ایستگاه دوم طرح پویش همراهان سفر ایمن استان واقع در مجتمع خدماتی رفاهی باران محور گرگان- علی آباد گفت: آرامش و رفاه راننده و خانواده و همچنین راه از ارکان سفر هستند و این ایستگاه‌ها کمک وافری به فراهم سازی این آرامش می کند و در کاهش تصادفات تاثیرگذار است.

وی با بیان افزایش ترددهای جاده ای استان از ابتدای طرح نوروزی تا امروز یکشنبه گفت: خوشبختانه با کاهش تصادفات و تلفات جاده ای طی این مدت روبرو در استان بودیم.

مصدقی افزود که مجموعه اداره کل به جهت دستیابی به این هدف پای کار بوده و همچنان نیز تداوم دارد.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان با مشارکت ستاد اقامه نماز استان پویش همراهان سفر ایمن ویژه نوروز ۱۴٠۲ را با شعار "سفر ایمن با یاد خدا و همراهی شما " از ۲۴ اسفند ۱۴٠۱ لغایت ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ برگزار می کند.

ایستگاه اول ابتدای ورودی غرب استان مجتمع خدماتی رفاهی بختیاری، ایستگاه دوم کیلومتر ۱٠ گرگان_علی آباد مجتمع باران، ایستگاه سوم: کیلومتر ۲۲گالیکش_جنگل گلستان مجتمع لوه ، ایستگاه چهارم کیلومتر ۵ گنبد کاووس_اینچه برون مجتمع خدماتی رفاهی توسلی است.

اجرای برنامه های شاد فرهنگی؛ هنری و ....، پذیرایی و استراحت ویژه مسافرین نوروزی، افزایش نشاط معنوی با اقامه نماز جماعت در ماه مهمانی خدا از جمله برنامه های این پویش است.