شناسهٔ خبر: 129523 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان مطرح کرد؛

سامانه ۱۶۵۶ پل ارتباطی با مردم برای مقابله با زمین‌خواری

سرهنگ باقری - اصفهان فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از مردم اصفهان خواست تا در صورت مشاهده‌ تخلف زمین خواری با شماره ۱۶۵۶ تماس بگیرند و گزارش زمین خواری را اعلام فرمایند تا کارشناسان این یگان در کمترین زمان ممکن به محل اعزام شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)؛ سرهنگ امیرسعید باقری فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان با بیان اینکه مقابله اثربخش با زمین‌خواران نیازمند یک عزم و اراده ملی و همگانی است اظهار داشت: شهروند مسئولیت‌پذیر شهروندی است که به مسائل و اتفاقات پیرامون محیط زندگی خود بی تفاوت نباشد، لذا امر مهم «مسئولیت‌پذیری اجتماعی» ایجاب می‌کند همه شهروندان در برابر آسیب‌ها و معضلاتی که جامعه را با تهدید مواجه می‌سازد واکنشی از جنس همکاری و همیاری از خود نشان بدهند.   

وی گفت: در این راستا سامانه ارتباطی ۱۶۵۶ بعنوان پل ارتباطی بین مردم و یگان حفاظت اراضی استان در نظر گرفته شده است و هم استانی‌های عزیز می‌توانند با خط تلفن ثابت و همراه، تمامی اخبار، اطلاعات و گزارشات خود را پیرامون موضوع زمین خواری اطلاع رسانی کنند و در جلوگیری از وقوع هرگونه تعرض به اراضی ملی با این یگان همکاری و همیاری داشته باشند. 

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان خاطرنشان کرد: این سامانه به صورت ۲۴ ساعته فعال است و مردم عزیز در کل استان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف زمین خواری، گزارش زمین خواری را اعلام فرمایند تا عوامل یگان حفاظت اراضی استان در کمترین زمان ممکن به محل اعزام شوند. وی تصریح کرد: هرقدر بتوانیم در برابر افراد متجاوز به اراضی ملی قاطعانه برخورد کنیم به همان اندازه به نسل آینده و آبادانی کشور خدمت بیشتری کرده‌ایم.  

سرهنگ باقری بیان داشت: عوامل یگان حفاظت اراضی استان اصفهان به منظور حفاظت و صیانت و همچنین جلوگیری از تعرض و مقابله با هرگونه تجاوزات و زمین خواری نسبت به اراضی ملی و بیت المال انجام در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ در آماده باش کامل قرار دارند.