شناسهٔ خبر: 129658 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان خبر داد؛

آمادگی راهدارخانه های استان زنجان برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی

راهداری زنجان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان ضمن اشاره به آمادگی راهدارخانه های استان در خدمت رسانی به مسافران نوروزی اظهار داشت: 3مجتمع خدماتی، رفاهی بین راهی نیز در خدمت کاربران جاده ای هستند.


به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی (استان زنجان)، هادی نظری با عنوان این مطلب که برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات مطلوب‌تر  به مسافران نوروزی در مجتمع‌های خدماتی _رفاهی بین راهی و راهدارخانه‌های استان انجام شده است افزود :تمام تلاش ما این است تا مسافرانی که در ایام نوروز، مسیر استان زنجان را انتخاب می‌کنند برای استراحت کوتاه و رفع خستگی از این اماکن بهره‌مند شوند.

نظری تصریح کرد: به منظور ارتقای خدمت‌رسانی به کاربران جاده‌ای در ایام نوروز، مجتمع‌های خدماتی_رفاهی بین راهی مورد بازدید قرار می گیرند و شاخص های مختلفی چون وضعیت نمازخانه ها، رستوران ها، فروشگاه ها، راه دسترسی، فضاسازی و سرویس‌های بهداشتی ورودی و خروجی مجتمع ها مورد بازرسی و نظارت قرار می گیرد.

وی درادامه با عنوان این مطلب که  بنرهایی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با مضامین یادآوری و احتیاط در خصوص حوادث موجود در حین رانندگی در مجتمع‌های خدماتی رفاهی و راهدارخانه نصب شده است افزود:تمام اقدامات صورت گرفته و توصیه های ایمنی جهت آگاه سازی رانندگان و کاربران جاده‌ای است تا سفر ایمنی داشته باشند.

معاون راهداری در پایان یادآور شد : در کنار این بازدیدها مسافران و رانندگان نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی مجتمع های خدماتی_ رفاهی موارد را از طریق شماره تلفن ۱۴۱ مطرح کنند .

گفتنی است کمیته ای با حضور بازرسان ۱۰ دستگاه اجرایی شامل استانداری، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، مرکز بهداشت ، اداره کل دامپزشکی، اداره کل بهزستی، اداره اوقاف، اداره اماکن عمومی، ستاد اقامه نماز، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و اداره میراث فرهنگی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر  به مسافران جاده‌ای شکل گرفت.