شناسهٔ خبر: 129674 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

با حضور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها برگزار شد؛

مراسم سال تحویل در مرکز کنترل فضای کشور

مرکز کنترل فضای کشور کارکنان مرکز کنترل فضای کشور در دقایق پایانی سال ۱۴۰۱، با میزبانی از معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها به استقبال سال نو رفتند و مراسم سال تحویل ۱۴۰۲ را برگزار کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی کارکنان مرکز کنترل فضای کشور در دقایق پایانی سال ۱۴۰۱، با میزبانی از معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها به استقبال سال نو رفتند و مراسم سال تحویل ۱۴۰۲ را برگزار کردند.

مرکز کنترل فضای کشور در دقایق پایانی سال ۱۴۰۱ میزبان حمیدرضا سیدی معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها، ابراهیم مرادی عضو هیات مدیره و راهبر فرودگاه بین المللی مهرآباد، امیرحسین صادقچه مدیرکل کنترل ترافیک هوایی بود.

در این مراسم  مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ضمن قدردانی از تلاش مضاعف کارکنان عملیاتی به ویژه  کارکنانی که در سال تحویل در محل کار خود حضور دارند، برای همه آنها سلامتی و سالی سرشار از موفقیت را آرزو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛پس از این مراسم نیز مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و هیأت همراه به فرودگاه بین المللی مهرآباد رفت و با کارکنان بخش های مختلف این فرودگاه دیدار و گفتگو کرد.